Strängnäs-åkar-tråden

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RA
Hallo, hur många e sugna på att dra en repa??? Ja e assugen :gnissla

Vill att de vita ska bort och att de ska bli lite varmare..
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Tjenare allihopa var ett tag sen man var inne å skrev här men nu börjar suget efter sporthoj bli för stort igen så nu har Motarden/Enduron åkt ut till försäljning på blocket för köp av sporthoj igen. Så förhoppningsvis så har man en landsvägs leksak till vårkanten och kan hänga med er ut och gasa på vägarna :hojcbr
 

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
under en sten i skogen
Hoj
ingen
Tjenare allihopa var ett tag sen man var inne å skrev här men nu börjar suget efter sporthoj bli för stort igen så nu har Motarden/Enduron åkt ut till försäljning på blocket för köp av sporthoj igen. Så förhoppningsvis så har man en landsvägs leksak till vårkanten och kan hänga med er ut och gasa på vägarna :hojcbr

du är så välkommen vi sakna dig i somras :krama
 

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
Nu kommer våren!:banana Hoppas på premiärtur väldigt snart,suget finns där........:)

Känns ändå rätt avlägset just nu......:huvet
Man skulle bo i södra Sverige om det inte var för att de talade så konstigt där:tungan

Tjenare allihopa var ett tag sen man var inne å skrev här men nu börjar suget efter sporthoj bli för stort igen så nu har Motarden/Enduron åkt ut till försäljning på blocket för köp av sporthoj igen. Så förhoppningsvis så har man en landsvägs leksak till vårkanten och kan hänga med er ut och gasa på vägarna :hojcbr

Varför inte hänga med på bana i sommar?:tummenupp
 
Last edited:

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Känns ändå rätt avlägset just nu......:huvet
Man skulle bo i södra Sverige om det inte var för att de talade så konstigt där:tungan



Varför inte hänga med på bana i sommar?:tummenupp

Det lär det bli bara man får tag på någon hoj, letar för fullt men det är ju inte direkt så att det finns massor av dom just nu.
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Tittar mest efter en Gixxer 750/1000 -03 till -05 tycker dom är riktigt fina, men kan även tänka mig någon annan hoj eller årsmodell beroende på pris.

Jag är också lite nyfiken på samma likadan,men har aldrig kört någon så njaaa,kanske.
Så fort snön är borta så blir det ut o leta o testa.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Jag är också lite nyfiken på samma likadan,men har aldrig kört någon så njaaa,kanske.
Så fort snön är borta så blir det ut o leta o testa.

Vem vet vi kanske står och budar emot varandra på någon hoj nu på vår kanten :tungan

Hur länge har du varit utan lv-hoj nu då Nickrider?
Själv har man varit utan lv-hoj en sommar och man längtar som fan tillbaka.
Vem vet man kanske köper tillbaka den gamla röd/svarta pärlan den står ju på Yamaha center här brevid där man bor :D och det är ju ingen som har kört den sedan jag sålde den, så den är ju i samma skick som när jag lämnade den.
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Vem vet vi kanske står och budar emot varandra på någon hoj nu på vår kanten :tungan

Hur länge har du varit utan lv-hoj nu då Nickrider?
Själv har man varit utan lv-hoj en sommar och man längtar som fan tillbaka.
Vem vet man kanske köper tillbaka den gamla röd/svarta pärlan den står ju på Yamaha center här brevid där man bor :D och det är ju ingen som har kört den sedan jag sålde den, så den är ju i samma skick som när jag lämnade den.

Samma här en lång,mycket låång sommar.
Man vred nacken ur led när man hörde eller såg hojar o grät sig till sömns om kvällarna.:gråta:(
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top