Strängnäs-åkar-tråden

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Fan så skönt nu äger man en Lv-hoj igen :banana . Nu längtar man ju inte mindre till sommaren/våren. Hoppas snön försvinner fort nu så man kan ut och gasa lite. Det är väl bara att sätta igång och be till väder gudarna :Bugar
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Vad blev det, vad blev det:tungan

Kawan eller gixxer?

Inget utav dom faktiskt slog till på en R1.

Hehe tog inte lång stund innan man var ute på vägen :tungan var faktiskt ut en sväng idag och körde vart ca 3,5mil (var först ut och kollade in fina vägar) och så har jag kollat in lite mer vägar som är torra och fina så eventuellt blir det en sväng imorgon med om vädret håller i sig. Har troligtvis lyckats övertala en polare att hänga på också :banana .
Någon som är sugen på en tur? Eller är det bara jag som är så galen och är ute och kör nu hehe.
 

DaLLeR

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
GSX-R 750 -00
Inget utav dom faktiskt slog till på en R1.

Hehe tog inte lång stund innan man var ute på vägen :tungan var faktiskt ut en sväng idag och körde vart ca 3,5mil (var först ut och kollade in fina vägar) och så har jag kollat in lite mer vägar som är torra och fina så eventuellt blir det en sväng imorgon med om vädret håller i sig. Har troligtvis lyckats övertala en polare att hänga på också :banana .
Någon som är sugen på en tur? Eller är det bara jag som är så galen och är ute och kör nu hehe.

HAHAHA DET SKA SNÖA IMORRN.. KOLLA NYSS VÄDRET... :Bugar:banana:yoparty
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Fan så skönt nu äger man en Lv-hoj igen :banana . Nu längtar man ju inte mindre till sommaren/våren. Hoppas snön försvinner fort nu så man kan ut och gasa lite. Det är väl bara att sätta igång och be till väder gudarna :Bugar

Grattis!!!!
Fan,vad nice.

Jag var ute o prov körde en Mille i dag.:hojraket
Ska bara ha lite prat med gumman här hemma.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Vet att jag är lite tidig men men. Så vet ni om det iallafall för er som inte redan visste.

1 Maj bil och mc träff i skokloster.
8 Maj mc-kortegen i eskilstuna.
 

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RA
Vet att jag är lite tidig men men. Så vet ni om det iallafall för er som inte redan visste.

1 Maj bil och mc träff i skokloster.
8 Maj mc-kortegen i eskilstuna.


De e bra att du är ute i tid... Kanske kan ta hojerna till Strängnäs hojmarknad den 24 april... om vädret är rätt.
 
Last edited:

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
under en sten i skogen
Hoj
ingen
Är det inte nån som är sugen på att åka upp till Uppsala nu på lördag?
Tror det kan bli en rolig dag hos http://racerepairs.se/
Tänkte försöka komma iväg skapligt.

Inget utav dom faktiskt slog till på en R1.

Hehe tog inte lång stund innan man var ute på vägen :tungan var faktiskt ut en sväng idag och körde vart ca 3,5mil (var först ut och kollade in fina vägar) och så har jag kollat in lite mer vägar som är torra och fina så eventuellt blir det en sväng imorgon med om vädret håller i sig. Har troligtvis lyckats övertala en polare att hänga på också :banana .
Någon som är sugen på en tur? Eller är det bara jag som är så galen och är ute och kör nu hehe.


Fan vad kul.

Trodde du skulle ta tbx kawan.
 
Last edited:
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top