pajo skrev:Hemskt att skriva det, men det låter bra!
Börjar bli illamående och behöver snart torka av tangentbordet..........
Är du medveten om att svenskar har "plundrat" för att överleva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pajo skrev:Hemskt att skriva det, men det låter bra!
Börjar bli illamående och behöver snart torka av tangentbordet..........
Abloy skrev:Är du medveten om att svenskar har "plundrat" för att överleva?
Chris Ash skrev:Exakt vad är det du inte förstår? Ett flygplan kan flyga flera gånger men det kan inte stanna tidsflödet, teleportera sig eller klona sig. Givetvis tar det också dubbelt så lång tid att flyga sträckan en gång som att flyga två gånger, det är enkel matematik. Har man då tio gånger fler människor så tar det givetvis längre tid.
Finland: Färdigevakuerade på Lördag
Sverige: Färdigevakuerade på Tisdag-Onsdag
Edit: Man kan heller inte stjäla flygplan, eller ens ta dem i beslag, man får leta efter nån som ställer upp.
The-PatriX skrev:Ehm, hade dem fått tummen ur arslet en anings tidigare istället för att utreda hit och dit så hade vi varit mycket längre fram i evakueringen!
Mår illa när jag tänker på alla som dör på flygplattsen i väntan på transport hem till vård!
4-5Dygns skillnad i evakueringen är löljligt stor!
The-PatriX skrev:Ehm, hade dem fått tummen ur arslet en anings tidigare istället för att utreda hit och dit så hade vi varit mycket längre fram i evakueringen!
Mår illa när jag tänker på alla som dör på flygplattsen i väntan på transport hem till vård!
4-5Dygns skillnad i evakueringen är löljligt stor!
Edit: Tycker det borde startas en annan tråd för "spy galla" snack, synd att förstöra den här tråden vars syfte inte var att spy galla hit och dit.
tro mig, dom flesta vet att du är fucked up!!!!!Chris Ash skrev:Exakt vad är det du inte förstår? Ett flygplan kan flyga flera gånger men det kan inte stanna tidsflödet, teleportera sig eller klona sig. Givetvis tar det också dubbelt så lång tid att flyga sträckan två gånger som att flyga en gång, det är enkel matematik. Har man då tio gånger fler människor så tar det givetvis längre tid.
Finland: Färdigevakuerade på Lördag
Sverige: Färdigevakuerade på Tisdag-Onsdag
Edit: Man kan heller inte stjäla flygplan, eller ens ta dem i beslag, man får leta efter nån som ställer upp.
Edit 2: Jag är fucked up, nu blev det rätt
Poacher skrev:De får väl ta regeringens plan de stackarna.
Jag har inte röstat på de där i vilket fall, men å andra sidan tror jag inte det sett annorlunda ut med den andra möjliga regeringen.
Poacher skrev:De får väl ta regeringens plan de stackarna.
Det är rent ut pinsamt att du är moderator. Mindre behärskad person får man ju leta efter.Ravetrancer skrev:tro mig, dom flesta vet att du är fucked up!!!!!
haha, jo, men det är bråttom vetuMcB skrev:Ja, ett leasat Gulfstream med 10 sittplatser kommer man långt med.
Ravetrancer skrev:tro mig, dom flesta vet att du är fucked up!!!!!
Det sa jag med direkt, kärringen skulle i princip ha åkt direkt, någon annan hade ju lätt kunnat vara standin på de menlösa presskonferenserna.Henken skrev:Lägg ner skitsnacket nu. Fattar ni inte att ni gör bort er? Folk är skadade & döda i helt sjuka nummer & ni beter er som ena jävla arslen rent ut sagt.
Att Freivalds åker ner är en bra sak då hon då fattar vad som har hänt. Synd att hon inte gjort det tidigare! Klaga på beslutsfattare kan ni göra sen för fan när ni har facit i hand och kan se vilka fel & brister som ni skulle gjort bättre själva.
Chris Ash skrev:Vad fan har du för anledning att hålla på som du gör i denna tråden? Sitter och drägglar barnmat på tangentbordet och spyr ur dig oförskämdheter och könsord mot politiker som nån jävla liten barnunge. Knip igen flabben till du kan lära dig diskutera som folk!
sluta tjöta meraölkärring!!!!McB skrev:Lägg av nu, gott folk. Det är ni som är pinsamma, inte vår regering. Gör något åt saken istället för att bara sitta här och spy galla över de som ni har röstat fram.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |