Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kruxet är att Hund är Haram (dåligt) i Islam .....Vilket bombtillverkarna utnyttjat ...Dags att lära upp jycken till bombsniffare nu!
Kruxet är att Hund är Haram (dåligt) i Islam .....Vilket bombtillverkarna utnyttjat ...Dags att lära upp jycken till bombsniffare nu!
Jag är tveksam till om tanten någonsin existerat. Har inte synts till där hon "bor" på flera år.Jag tror att den här tanten behöver tänka på var hon är om dagarna.
![]()
Hon pekas ut för att ha levererat sökarna
BAC Consulting i Ungern pekas ut som möjlig leverantör av personsökarna som förvandlades till minibomber. Spåren till företaget leder till en brevlåda utanför Budapest. – Om du har en utmaning och gillar att tänka utanför boxen, ta den till mig, sa bolagets vd Cristiana Arcidiacono-Bàrsony på...www.expressen.se
– Om du har en utmaning och gillar att tänka utanför boxen, ta den till mig,

Fast ägnar man 7 månader på att skjuta raketer på sin granne kanske grannen lackar ur till slut....Israel framstår mer och mer som den skurkstat man är. Detta angrepp på ett annat land är väl i klass med "11/9", och bör fördömas på samma sätt. Terrordåd som terrordåd.
Om hon existerar är hon nog hemma i Tel Aviv nu.Jag är tveksam till om tanten någonsin existerat. Har inte synts till där hon "bor" på flera år.
Kommer osökt att tänka på Operation Mincemeat The Man Who Never Was
och
alla spioner som planterats ut med helt ny indentitet i främmande land.
Svårt likställa kvinnliga kontoristerna i World Trade Center med män i en milis (militärer!).Israel framstår mer och mer som den skurkstat man är. Detta angrepp på ett annat land är väl i klass med "11/9", och bör fördömas på samma sätt. Terrordåd som terrordåd.
Minerad moviebox, briserande bakmaskiner och försåtsminerade freestyle-bandspelare kanske?Det började med Personsökare,
det fortsatte med WalkieTalkies
nästa steg
Sydsvenskan gjorde en artikel på den idag. Regplåten tillhör en annan bil som är skriven på en bilmålvakt i Malmö.Va fan gör en skraltig folkabuss som hjälpligt maskerats till ambulans och med svenska plåtar snurrar runt i Libanon??
Och har enligt Transportstyrelsen lite dunkel historia??
Det var nog det argumentet som Al-quaida använd när de utförde sitt dåd 2001. Efter USAs agerande i Mellanöstern så krävdes en hämnd.Fast ägnar man 7 månader på att skjuta raketer på sin granne kanske grannen lackar ur till slut....![]()
Israel kan inte ha vetat vem som skulle sprängas med personsökarna. Kvinnor, barn, oskyldiga? Samma som med bombningarna i Gaza. Men man bryr sig inte, man behöver inte bry sig. För det är ju bara Israel, och de gör som de vill utan att straffas av omvärlden.Svårt likställa kvinnliga kontoristerna i World Trade Center med män i en milis (militärer!).
Men vi är olika.
eller
tänker du kanske på flygplanet som kraschade i Pentagon 11/9 ?
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |