HK!Den här historien börjar med utropandet av staten Israel, vilket har lett till 75 år av krig, död och elände. Som mest har drabbat Israels grannländer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HK!Den här historien börjar med utropandet av staten Israel, vilket har lett till 75 år av krig, död och elände. Som mest har drabbat Israels grannländer.
Bla bla, kolla med din vårdare.Det är obegripligt att någon fortfarande kan stötta Israel, efter månader av skoningslöst bombande som i huvudsak drabbar oskyldiga civila i Gaza. Man kan inte massakrera ett lands civilbefolkning i jakten på fiender till staten Israel. Inget annat land kan tillåtas göra detta, utom just Israel. Ett land lett av massmördaren Netanyahu. Har man sett den mannens sneda, ondskefull leende när han talar om att man kommer fortsätta bomba och fortfarande sympatisera med Israel - hur är man då funtad?
JaffabappelsinerSnart börjar apelsin säsongen då ska jag fråga efter apelsiner från Israel i affären
Tror de flesta butiker bojkottar israeliska produkter vid det här laget. Du vet, det finns betydligt fler arabiska kunder än judiska i det här landet...Snart börjar apelsin säsongen då ska jag fråga efter apelsiner från Israel i affären
Classic, avocado också.Snart börjar apelsin säsongen då ska jag fråga efter apelsiner från Israel i affären
Negativ ikväll?Classic, avocado också.
Glöm inte vinet.
![]()
Hermon Mount Hermon Red, 2022
Kryddig smak med inslag av fat, svarta vinbär, kanel, mörka körsbär, kryddnejlika och choklad.www.systembolaget.se
Är det där kvinnoprat?Negativ ikväll?
Det heter "kom ihåg"!![]()
Nope, du minns oftast första ordet i en uppmaning.Är det där kvinnoprat?
Inte för att vara tjatig men detta konstaterade jag redan i inlägg ett - Israel varnar civila, Hamas/hizbollah mfl siktar på civila. Därför är allt prat om "på båda sidor" helt irrelevant.x.com
x.com
Israel har extremt bra underrättelser. Ger också civilbefolkningen uppmaning att lämna vissa områden några timmar innan de militära målen slås ut.
Skillnaden kunde inte vara större mellan dem och de terrorgrupper de bekämpar. Trist med militära medel men världen blir definitivt en bättre plats utan Hizbollah och Hamas. Och arabländerna gynnas av fred med Israel.
Ja jag har också påpekat det tidigare. Men det förtjänar att påminnas om.Inte för att vara tjatig men detta konstaterade jag redan i inlägg ett - Israel varnar civila, Hamas/hizbollah mfl siktar på civila. Därför är allt prat om "på båda sidor" helt irrelevant.
Snubben höll sig gömd på många olika ställen. Mossad lyckades förmodligen få in en informatör i närkretsen till slut.Man undrar bara, varför gjorde de inte detta tidigare?
Ta Iran nu också, Tack på förhand.
Resultatet talar ett annat språk. Israel har dödat tiotusentals palestinier, Hamas/Hizbollah har kanske dödat några tiotal israeler. Israel har ödelagt stora områden i Gaza och Libanon, vad har Hamas/Hizbollah gjort i Israel?Inte för att vara tjatig men detta konstaterade jag redan i inlägg ett - Israel varnar civila, Hamas/hizbollah mfl siktar på civila. Därför är allt prat om "på båda sidor" helt irrelevant.
Där blir man faktiskt lite imponerad. Hur f-n lyckas Israel lokalisera och ta död på dessa gubbar? Hur svårt kan det vara att förhindra detta? Hizbollah/Hamas borde gå en grundkurs i personskydd.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller