Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Doh! :huvet Jag drog vid 20:00, orkade inte vänta längre .

Åkte iaf ett varv runt lygnern och det var nog årets bästa tur :yoparty helt öde på vägarna! Om vädret håller i sig åker jag nog varvet imorgon kväll också.

Fan! Nästa vecka har jag förhoppningsvis hojen hel igen. Då åker jag mer än gärna med på kvällsturer runt pölen! Tänker fan slå upp ett tält och bosätta mig runt Lygnern :) :tummenupp

Fan! Nästa vecka har jag förhoppningsvis hojen hel igen. Då åker jag mer än gärna med på kvällsturer runt pölen! Tänker fan slå upp ett tält och bosätta mig runt Lygnern :) :tummenupp

jag är på:tummenupp vi kan bygga radhuslängor och hyra ut till förbipasserande:)

Åkte iaf ett varv runt lygnern och det var nog årets bästa tur :yoparty helt öde på vägarna! Om vädret håller i sig åker jag nog varvet imorgon kväll också.

ah, fan va synd att jag va lite sen på att svara där. är eventuellt på en kvällssväng imorrn om vädret tillåter. :yoparty

Hänger gärna med på en tur ikväll!

GP 18.00? 18.30-19.00 går nog också bra.

Man borde kanske ta en sväng ikväll. Från och med onsdag ska det ju bli sämre väder igen. GP 18.30 låter bra för min del.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti