Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Blir nog beachen på dan utan hoj

Någon som som är sugen på en tur uppåt Tjörn-Orust senare på em/kvällen?

/BW

Blir nog beachen på dan utan hoj

Någon som som är sugen på en tur uppåt Tjörn-Orust senare på em/kvällen?

/BW

Låter som vi blir några albyler på stranden imorn då! Jag e ju för ny i stan för att veta var vi hittar :tuttar som fyller ut bikinin men det vet väl ni :confused: Ska vi säga 11 nånstans så hinner vi va ute i solen på dan o ev mc på em/kväll. Jag kan nog tänka mig en sväng norrut!

Har lite andra engagements under dagen men en tur senare på dan vore nice :tummenupp

Vad tror ni om 17-18-tiden? För sent eller för tidigt?

/BW

Låter som vi blir några albyler på stranden imorn då! Jag e ju för ny i stan för att veta var vi hittar :tuttar som fyller ut bikinin men det vet väl ni :confused: Ska vi säga 11 nånstans så hinner vi va ute i solen på dan o ev mc på em/kväll. Jag kan nog tänka mig en sväng norrut!

11.30 på GP.. sedan kan vi åka mot sillvik..eller kåsjön...eller näset.. Bikini säkr ställen.

Du har precis missat en hel del bad, sol o mindre blygsamma :tuttar Hänge med på en kvällstur istället

ah suck tror du inte ja vet det.. men har haft full röv hela veckan, i kväll jobbar ja dock vid 1900 så det blir inte så lång tur för min del.. men ja kanske dyker upp ändå...:tungan

Jag missade tiden, något som vet vart dom skall köra kvällsturen? Eller någon som är sugen på en tur runt 18, 18.30 nånting?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!