Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

vart ska ni bada ja kommer dit runt 3 tiden tänkte ja... kan ni inte smsa 0735 123 343

Doh! :huvet Jag drog vid 20:00, orkade inte vänta längre .

Åkte iaf ett varv runt lygnern och det var nog årets bästa tur :yoparty helt öde på vägarna! Om vädret håller i sig åker jag nog varvet imorgon kväll också.

Fan! Nästa vecka har jag förhoppningsvis hojen hel igen. Då åker jag mer än gärna med på kvällsturer runt pölen! Tänker fan slå upp ett tält och bosätta mig runt Lygnern :) :tummenupp

Fan! Nästa vecka har jag förhoppningsvis hojen hel igen. Då åker jag mer än gärna med på kvällsturer runt pölen! Tänker fan slå upp ett tält och bosätta mig runt Lygnern :) :tummenupp

jag är på:tummenupp vi kan bygga radhuslängor och hyra ut till förbipasserande:)

Åkte iaf ett varv runt lygnern och det var nog årets bästa tur :yoparty helt öde på vägarna! Om vädret håller i sig åker jag nog varvet imorgon kväll också.

ah, fan va synd att jag va lite sen på att svara där. är eventuellt på en kvällssväng imorrn om vädret tillåter. :yoparty

Hänger gärna med på en tur ikväll!

GP 18.00? 18.30-19.00 går nog också bra.

Man borde kanske ta en sväng ikväll. Från och med onsdag ska det ju bli sämre väder igen. GP 18.30 låter bra för min del.

Nyheter
Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back