Stora Grill-tråden

Är det originaldelar som gäller eller finns det bra utbud med universaldelar som man kan köpa och enkelt anpassa? Kollade delar till våran Landmann för några år sedan och var svårt att hitta samt nästan lika dyrt med delar som en ny grill kostar. Weber kanske har bättre deltillgång och priser?
Jag köpte pirat på Amazon för kaffepengar och de verkar hålla ok men jag vet inte hur det är generellt. Gasgrill är inte min grej egentligen, det finns vid stugan för att fru och svärmor ska orka grilla när jag inte är med ut.

Är det originaldelar som gäller eller finns det bra utbud med universaldelar som man kan köpa och enkelt anpassa? Kollade delar till våran Landmann för några år sedan och var svårt att hitta samt nästan lika dyrt med delar som en ny grill kostar. Weber kanske har bättre deltillgång och priser?
Reservdelar till Weber är lätt att få tag på men ofta rätt dyrt.
Beställde nya brännare till en kunds Genesis 3 brännare nyss och det gick på 1000 spänn plus 450 för crossover röret.

Sent from my XQ-DE54 using Tapatalk

Kör Hello fresh varannan vecka när vi har kidsen, idag blev det luffarbiff.
Skulle enligt receptet stekas men det vägrar jag.
Över glöd med ekträ.

Snapchat-319317733.jpg

Flat iron och jalapeno poppers ikväll.

Det är inte ofta köttet inte är huvudattraktionen men ikväll fick det verkligen kliva åt sidan.

20260430_203827.jpg

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard