Stora bli gammal tråden - gubbhoj.com

Jag är fortfarande tonåring, hela tjugiarton år gammal ?
Bor i mamma och pappas garage, spelar dator hela nätterna och sover till kl 14, kör fortfarande samma moppe som när jag var 15 och en del jämnåriga ser ut att kunna vara mina föräldrar. Smygröker ibland när morsan är borta och skickar lillbrorsan att köpa ut alkohol som jag gömmer på mitt rum ?
Det håller både mig och föräldrarna yngre så finns ingen anledning att ändra på det heller.

Last edited:
Jag är fortfarande tonåring, hela tjugiarto år gammal ?
Bor i mamma och pappas garage, spelar dator hela nätterna och sover till kl 14, kör fortfarande samma moppe som när jag var 15 och en del jämnåriga ser ut att kunna vara mina föräldrar. Smygröker ibland när morsan är borta och skickar lillbrorsan att köpa ut alkohol som jag gömmer på mitt rum ?
Det håller både mig och föräldrarna yngre så finns ingen anledning att ändra på det heller.
Såå, vad gör gunstig junkern i denna tråd?
Är han månne en smula obstinat?

När man väcker sig själv av sin egen fis, då börjar man känna sig som en gubbe! Jag gjorde iallafall.

Den här bilden passar ju faktiskt ännu bättre i denna tråd......
Några här inne med guldklockestatus har säkert nåt att säga till motarbetarna och psykobossar.
swearJar.jpg

Har fått kommentarer i stil med "jaja, stor chans att allt var bättre förr", "ja men sd gnäller ju bara" och "tänker inte bli i lika dålig form som dig och farsan i alla fall" av min 18-årige brorson.

Förbaskade ungdom. ?

Har fått kommentarer i stil med "jaja, stor chans att allt var bättre förr", "ja men sd gnäller ju bara" och "tänker inte bli i lika dålig form som dig och farsan i alla fall" av min 18-årige brorson.

Förbaskade ungdom. ?
Själv tänker man: Det var redigare förr.

När man träffar sina gamla vänner och de vet var man står och fixat present baserat på det.

#growingold #katerina

Bifogat

• 1000043092.jpg
    1000043092.jpg
    1.5 MB · Visningar: 49
  • 1000043093.jpg
    1000043093.jpg
    2 MB · Visningar: 49
Ja Katarina J
Har jag lyssnat på. Vettig Tös?
Bäst är när hon sätter Sveriges bästa journalist på plats, vilket exakt ingen annan gjort med Jörgen Huitfeldt, som jobbar med samma sak som Katerina men på ett helt annat sätt. Båda behövs. ♥️♥️

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman