Stor fet sol på Knudan den 14/6

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Utlovas enligt väderprofeterna, ska bli kul att få köra RR träning i torrt denna gång, ny drevning och friska tag med gammeltraktorn.

När hade en metrolog rätt gällande vädret senast? Du kan lugna ned dig.. Det blir nog regn ska du se.... :hihi :hihi

Vi från norr är positiva ang vädret. Man är ju inte gjord av socker ändå. :tungan

Nu ska här touras på bana :yoparty

Och sol blev det.....själv firade jag med att gå omkull i Kvällsposten. Helt oförklarligt framhjulssläpp nedför backen i inte helt låg velocitet. Resultat: skrotad hjälm,samtliga kåpor, kåpglas+massakrerad Jha-pipa samt klämda fingrar och höger knäskål modell stor.

Annars kändes det rätt bra, låg och nosade på 1.10 tider på slutet utan större problem.

Ja det var en super kväll idag! jag körde 10 tider och är kalas nöjd! :tummenupp

Hur gick det för dig gsx1100r?

willy skrev:
Ja det var en super kväll idag! jag körde 10 tider och är kalas nöjd! :tummenupp

Hur gick det för dig gsx1100r?
Tja jag låg och mysåkte på 12-13 sista passset och kollade på blomor som vanligt, kul att vi fick tre pass idag :tummenupp

Chris Ash skrev:
Och sol blev det.....själv firade jag med att gå omkull i Kvällsposten. Helt oförklarligt framhjulssläpp nedför backen i inte helt låg velocitet. Resultat: skrotad hjälm,samtliga kåpor, kåpglas+massakrerad Jha-pipa samt klämda fingrar och höger knäskål modell stor.

Annars kändes det rätt bra, låg och nosade på 1.10 tider på slutet utan större problem.
Bra att du klarade dig, en riktigt bra och solig träning iaf, Hansen körde 1.06 med sin 125:a :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Bra att du klarade dig, en riktigt bra och solig träning iaf, Hansen körde 1.06 med sin 125:a :tummenupp

de gjorde ullis med i fredags på ssemse körningen :banana bara 3 sekunder kvar tills dom e med i toppen.....hehe...

Chris Ash skrev:

Väl invurpad RS 125 med bestyckningsproblem säljes till lägstbjudande? :hihi

Strider skrev:
Kanske skulle komma ner på Knudan o SMC Broms o kurvkurs 3juli o lära dig något? :7peta
Om vi bytlånas hoj så är jag på, Missilen kräver en brutal husse (jag är skitskraj).

Strider skrev:
Du får allt ta dig dit med en gatreggadhoj.

Bytlåna kan vi göra vid ett annat lämpligare tillfälle, tex Bikeweek.
Ja det låter ballt, du vill nog inte köra min 1100R på knudan, men till BW ska ERF hojen vara klar, jag tar nog med bägger rejshojarna till BW, skönt att slippa klabba med regndäck.

såg att det var någon som var där och fotade. någon härifrån?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back