Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Cliff Barnes skrev:
2286699 Hakar gärna på en kvälls tur om det blir nån uppslutning :tummenupp

Jupp hänger också på. Ska vi låta temperaturen gå under 40C innan vi drar? 19.00 kanske? Har dock ingen aning vart man ska ta vägen. Mitt första samla... öhh samåk. Någon som styrt tidigare som kan haka på??? :confused:

Kapten Blåskägg skrev:
2286563

Jag tror du kan koppla av Lorden, vi siktar på en repris nästa ons :tummenupp

Hänger självklart på reprisen. Stället aka "Fläskpressen" aka "Helkroppskorsetten" behöver bearbetas ytterligare innnan man smiter i det som en inoljad gris. Upptäckte dessutom att jag kapat "fegranden" med 5 millimeter :banana . Det finns dock en del kvar att jobba på.

Så, kaptenen, du kan räkna med mig som riktkarl bak i kön på onsdag också. :hihi

Om det är någon som inte vill åka själv så...
Jag åker till den stängda schell-macken på östra ändan av slingerbulten. Sticker från macken ca 18:15.

Vi tar en sväng neråt bulten när det har svalnat...= 21.00 ikväll? Ska förbi sonen som jobbar övertid på AVA-verkstan i sommarvärmen den stackarn och snacka lite beggade racedäck, sen bär det söderut, om nån har lust är det bara att haka på :tummenupp

fille600 skrev:
2286765 Hänger självklart på reprisen. Stället aka "Fläskpressen" aka "Helkroppskorsetten" behöver bearbetas ytterligare innnan man smiter i det som en inoljad gris. Upptäckte dessutom att jag kapat "fegranden" med 5 millimeter :banana . Det finns dock en del kvar att jobba på.

Så, kaptenen, du kan räkna med mig som riktkarl bak i kön på onsdag också. :hihi

Haha, en bra kväll med andra ord. Samma här, randen snart väck på mitt nya bakdäck.

bikerwoman skrev:
2286950 Vi tar en sväng neråt bulten när det har svalnat...= 21.00 ikväll? Ska förbi sonen som jobbar övertid på AVA-verkstan i sommarvärmen den stackarn och snacka lite beggade racedäck, sen bär det söderut, om nån har lust är det bara att haka på :tummenupp

Rätt sugen på en kvällstur... ska bara se om jag lyckas få på min nyanlända kraschpuck...

smasseman skrev:
2286771 Om det är någon som inte vill åka själv så...
Jag åker till den stängda schell-macken på östra ändan av slingerbulten. Sticker från macken ca 18:15.

Jag var där då. Var var du? Du dök iofs upp på Rosenhill tio minuter efter mig, men då hade jag redan fixat andra medtävlare.

Mattias skrev:
2287443 Jag var där då. Var var du? Du dök iofs upp på Rosenhill tio minuter efter mig, men då hade jag redan fixat andra medtävlare.

Jaja, du vann. Men jag hade 52 kg barlast! :mad:

Mattias skrev:
2287571 52 kilo rivjärn. Nu pajade jag dina chanser, varsågod. :)

Vill minnas att det blev omkörningförbud på bulten efter att du tog täten.

Så låg man bakom stoppklossen RoLLER lixom hallå tjenis!

Kapten Blåskägg skrev:
2286563

Jag är på, så länge det inte snöar eller regnar småspik!

Njelger... hör jag dej ropa jaaaaa? :lol

Mattias skrev:
2287443 Jag var där då. Var var du? Du dök iofs upp på Rosenhill tio minuter efter mig, men då hade jag redan fixat andra medtävlare.
Sorry, jag blev lite sen. Om du var vid rosenhill 10 min före mig så var jag tydligen en kvart sen vid macken. :tungan
Såg din hoj vid Rosenhill. Nästa gång är jag inte lika sen hoppas jag.

Kapten Blåskägg skrev:
2286563

Jag kan dock inte vara kameraman då. Kommer sitta och dricka bärs i Bulgarien då ;) :fyllisar

12 kan funka, hade hellre sett 10!!! :lol

Du är etta nu Xfader i tråden så DU sätter tiden. Pungt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla