Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Onsdag

Jahaja. Onsdag verkar gå bort för min del. Ska hämta ett gäng amerikaner på Arlanda kl 13. Någon annan dag, anybody?

gattacca skrev:
2296066 Jahaja. Onsdag verkar gå bort för min del. Ska hämta ett gäng amerikaner på Arlanda kl 13. Någon annan dag, anybody?

Skulle kunna tänka mig en tur om det är så... Mitt förslag är att vi ses 17:00 inorgon tisdag på Sollentuna Bilbesiktning. Vi kör lite kringelkrokar ut till Furusund, Tar en kopp kaffe. Sedan snirklar vi oss hemåt över Uppland på något vis. Jag har hittat lite hojvägar på kartan som jag vill prova.

Faller detta herrn i smaken?

Last edited:
VFR-ragge skrev:
2296259 Skulle kunna tänka mig en tur om det är så... Mitt förslag är att vi ses 17:00 inorgon tisdag på Sollentuna Bilbesiktning. Vi kör lite kringelkrokar ut till Furusund, Tar en kopp kaffe. Sedan snirklar vi oss hemåt över Uppland på något vis. Jag har hittat lite hojvägar på kartan som jag vill prova.

Faller detta herrn i smaken?

Absolut. Förutsätter Furusund Norrtälje. Undrar om vi skulle kunna utgå kl 17:30?

Snart ons igen!!!

Imorgon ons är det dags igen för en stekarrunda på norra sidan, samling Donken Väsby 1900. Vi tänkte kolla in en annan(krokigare) väg mot Gottröra, därefter samma sträckning som förra ons.

Vi synes//Jensa o Kenneth

gattacca skrev:
2296509 Absolut. Förutsätter Furusund Norrtälje. Undrar om vi skulle kunna utgå kl 17:30?

Jag känner inte till något annat Furusund i alla fall.
OK! 17:30 it is. :)

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2296663 Imorgon ons är det dags igen för en stekarrunda på norra sidan, samling Donken Väsby 1900. Vi tänkte kolla in en annan(krokigare) väg mot Gottröra, därefter samma sträckning som förra ons.

Är inte 19 väldigt sent?? (jag får bara vara ute till 21)
Why not 18? (eller ännu hellre: 17:30)

Dr.Bike skrev:
2296838 Är inte 19 väldigt sent?? (jag får bara vara ute till 21)
Why not 18? (eller ännu hellre: 17:30)

Det är en hel del löst folk som håller på med sådana obskyra verksamheter som att arbeta. Detta jordens avskum behagar åka hem från jobbet vid denna tid och parkerar då på våran räserbana :mad:

Kapten Blåskägg skrev:
2296663 Imorgon ons är det dags igen för en stekarrunda på norra sidan, samling Donken Väsby 1900. Vi tänkte kolla in en annan(krokigare) väg mot Gottröra, därefter samma sträckning som förra ons.

Lord Adrian låter meddela att han kommer hedra tillställningen med sin (och kamerans) närvaro!:snobb

:hihi

Retep skrev:
2296849 Det är en hel del löst folk som håller på med sådana obskyra verksamheter som att arbeta. Detta jordens avskum behagar åka hem från jobbet vid denna tid och parkerar då på våran räserbana :mad:

:fakta

Dessutom behöver några av oss klara av lite familjeangelägenheter(laga middag till hungriga barn osv) först :)

Lord Adrian skrev:
2296852 Lord Adrian låter meddela att han kommer hedra tillställningen med sin (och kamerans) närvaro!:snobb

:hihi

Vi rullar ut röda mattan :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2296854

Vi rullar ut röda mattan :hihi

Högst hedervärt, bäste Kapten! Jag skall nu sätta tjänstefolket (familjen) på att polera hojen med räcervax så jag har en chans att hänga med i tempot i morrn... :arsele

Det är uppfattat!

Det vore ju synd att ha hungriga ungar och bilar på räserbanan... ;)

Är bara läget stabilt & jag lyckas muta dottern till att tvätta bort skyddsfilmsklistret från min tank så lär jag dyka upp....19:00.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla