Stockholm - Rörken måndag 15/7

Stockel

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
CBR954
Tänkte åka upp till Rörken från Stockholm via de underbara småvägarna i Roslagen. Siktar på att sticka vid 14-15 och vara på Rörken senast 17.30. Vore kul om fler ville hänga på! Är flexibel med tid och vägval.

För er som inte varit på Rörken tidigare: det är en snabb gokartbana utanför Uppsala där man verkligen kan finslipa tekniken. Med en sådan träning ska det nog inte ta så lång tid innan knäet kommer ner i backen...

Martin

Har varit upptagen hela förmiddagen med krånglande bil, kom till datorn först nu. Om du fortfarande är kvar, vad sägs kl 15 McDonalds Väsby?

Finns på mobilen 070-346 22 52.

Hmm, måste man ha skinställ med fasta skydd?? Jag har bara gortex, skulle vilja hänga på trots det, om jag får?!

Bor i Väsby så träff platsen är helt okej!!

/Niklas

Inga problem jag kör också i Goretex. Då ses vi på McD i Väsby kl 15! (den som ligger 30 meter bakom rondellen som går över E4, alltså standardmötesplatsen för hojåkare). Håll utkik efter en blå Hornet modell ratbike.

kan nog komma iväg vid 15 från jobbet...
Sen ska jag bara hem och dra på mig skinnet... Så är jag i Väsby vid 15:30 - 15:45 typ annars är jag på väg...

\H :squid

Ska vi säga 15.30 vid McD då?? Passar mig lite bättre! :)

/Niklas

(Flerfärgad gixxer)

Hmm hittar inte något vidare i Väsby men om du kommer från stan och ska mot Vallentuna är det den som ligger precis efter avfarten från E4.

Jag sticker strax så det kommer stå en Hornet på "rätt" McD.

Det vore skitkul att hänga med!
Men jag hinner tyvärr inte hänga med på de fina vägarna på vägen dit... jobbar tyvärr. Kanske kan man bara dra dit direkt efter jobbet? Får vem som helst köra eller kräver detta något slags medlemsskap??

Hur hittar jag dit?

Ny i gamet!

14 juli är det idag :fakta *s*
ses vi på rörken då ;p

drar från upplandsväsby kvart/tjugo i 17 ungefär.
då har ni väl åkt antar jag..
/z

hejdaniel skrev:
Det vore skitkul att hänga med!
Men jag hinner tyvärr inte hänga med på de fina vägarna på vägen dit... jobbar tyvärr. Kanske kan man bara dra dit direkt efter jobbet? Får vem som helst köra eller kräver detta något slags medlemsskap??

Hur hittar jag dit?

Ny i gamet!

aha en fazerpolare va kul... vi kan ju dra ihop ett gäng o köra dit nästa måndag igen... nix krävs inget medlemskap... kostar tror det är en hundring för att köra där en kväll...

Peter

Sitter på "Ön som gud glömde" och suuuktar efter rörken!!! Jag blir så :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :( :( när jag tänker på att Classes puckar är mer skrapade än mina!!! När jag har kommit hem och gått ett par vändor på Malmskillnadsgatan, så ska jag komma upp och köra ett par varv! :D

/Fröken röken

peuter skrev:
aha en fazerpolare va kul... vi kan ju dra ihop ett gäng o köra dit nästa måndag igen... nix krävs inget medlemskap... kostar tror det är en hundring för att köra där en kväll...

Peter

Japp 100:- / kväll om man inte är medlem i SMC Uppland.

Skulle vara kul att köra nästa måndag igen, och då ska jag reka vägar innan så att den planerade rutten inte visar sig bestå av grus... (iofs hittade vi en annan hyfsad väg och i övrigt körde vi söndagens vägar som är mkt trevliga).

Knäna närmar sig backen!

watson skrev:
Sitter på "Ön som gud glömde" och suuuktar efter rörken!!! Jag blir så :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :( :( när jag tänker på att Classes puckar är mer skrapade än mina!!! När jag har kommit hem och gått ett par vändor på Malmskillnadsgatan, så ska jag komma upp och köra ett par varv! :D

/Fröken röken

seså vännen.. inte bli avis nu va? *s*
du har nog så kul där ändå så du glömmer bort allt vad rörken heter.. ;)
du har tid o skrapa sen du också.

vilka var det som var på rörken idag här då ? :hej

/z

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...