Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kolla extra noga...du har ju skrivit det själv.
öl?
Den korta repliken är "nej".Sorglig läsning, tyvärr är det lika enkelt som det är skrivet.
Rätt person med mycket makt skulle lätt kunna ta över detta land,
Jag vet att det finns många patrioter i landet och många,Den korta repliken är "nej".
Bjuds det på mera?
Grymt offtopic, men ändå kul att veta, reaktorn under KTH hette "R1" och kallades R-ettan långt innnan Yamaha hade tänkt på det.
http://www.r1.kth.se/
.....visst vi har nog aldrig haft ett STARKT
försvar.....
Till alla nyttiga idioter som med en dåres envishet mot bättre vetande upprepar Chamberlains mantra...... läs på om första världskrigets utbrott och kom sen och prata om er sannolikhetsteori applicerad på den händelsekedjan......
Det är precis lika dumt att hävda att ingenting har förändrats, som det är att påstå att allt har förändrats.Idag återstår blott intet. Historien har också visat oss att det är det "omöjliga" och det som "inte kan hända" som händer. Till alla nyttiga idioter som med en dåres envishet mot bättre vetande upprepar Chamberlains mantra...... läs på om första världskrigets utbrott och kom sen och prata om er sannolikhetsteori applicerad på den händelsekedjan......
Och jag är uppväxt bredvid R2, Studsvik.
Kan någon lite enkelt förklara hur väl minerad skärgården är? Nu åkte de inte in till Sthlm med båtar men det är inte så enkelt som tomten som skrivit texten menar.
Det är precis lika dumt att hävda att ingenting har förändrats, som det är att påstå att allt har förändrats.
min diktsamling.
gheey...
gheylård.
Kan du vara sjelvv
Hmm, jag funderar på att bygga en atom bunker. Vad behöver jag för material?
Folie.![]()
Av pomperipossa? Eller såndär vanlig?
Vanlig duger gott. Vill du ha en snygg design på hatten så kan jag ordna fram![]()
fickKSA. asap![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden