McB skrev:Vem fan vill bo på Sveriges baksida? Det finns ju inte ens något riktigt hav där, bara en liten plaskpöl vid namn Östersjön.
Och vattnet på din sida heter...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Vem fan vill bo på Sveriges baksida? Det finns ju inte ens något riktigt hav där, bara en liten plaskpöl vid namn Östersjön.
McB skrev:Jag föredrar hav, frisk luft, förnuftiga människor, låg kriminalitet och vägar utan trafikstockning, så nej tack.

Mattias skrev:Kattegatt låter mindre och gulligare än Östersjön. Vilket av dem låter mest som en plaskpöl?
Kissemisse-gulleplutt-kattegatt eller ÖSTERSJÖN!?
Kattegatt är en del av Atlanten. Vad låter mest imponerande: Östersjön eller Atlantiska Oceanen?Mattias skrev:Kattegatt låter mindre och gulligare än Östersjön. Vilket av dem låter mest som en plaskpöl?
Kissemisse-gulleplutt-kattegatt eller ÖSTERSJÖN!?
soppatorsken skrev:Men det är ingen som tvingar er från dubbelmoralens högborg att flytta hit heller så alla borde vara nöjda om det inte vore för avundsjukans skull.![]()
GSXR1100R skrev:Jag vill bo i Tokholm, Danmark & i säffle samtidigt
In i trosa heter det väl.McB skrev:Du och jag ska ju flytta till Trosa, har du glömt det?
Bingo skrev:Kattegatt är en del av Atlanten. Vad låter mest imponerande: Östersjön eller Atlantiska Oceanen?
GSXR1100R skrev:In i trosa heter det väl.
Mattias skrev:Och Östersjön är en del av...?
Dessutom har du ju nåt som heter "Nordsjön" som ligger mellan Kattegatt och Atlanten.
Inte för att jag bryr mig om hav särskilt mycket, jag vill bara tjafsa lite.
<------- Mmmmm....McB skrev:Titta på en karta. Vad ser mest havslikt ut? En vik som ligger mellan två länder med ett inlopp smalare än Madhondas midja, eller ett öppet hav som leder rakt ut i Atlanten?
1. Klarälven, Umeälven eller Ronnebyån.Mattias skrev:1. Och Östersjön är en del av...?
2. Dessutom har du ju nåt som heter "Nordsjön" som ligger mellan Kattegatt och Atlanten.
3. Inte för att jag bryr mig om hav särskilt mycket, jag vill bara tjafsa lite.
Mattias skrev:Och Östersjön är en del av...?
Dessutom har du ju nåt som heter "Nordsjön" som ligger mellan Kattegatt och Atlanten.
Inte för att jag bryr mig om hav särskilt mycket, jag vill bara tjafsa lite.
GSXR1100R skrev:<------- Mmmmm....
McB skrev:Titta på en karta. Vad ser mest havslikt ut? En vik som ligger mellan två länder med ett inlopp smalare än Madhondas midja, eller ett öppet hav som leder rakt ut i Atlanten?
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife