Stockholm har begåvats med en av de fräckaste kvinnor jag känner!

Jag tror ju att det var mitt tårt- och spritkalas som fick henne att flytta hit. Att vi sedan är underbara människor i ett underbart gäng är ju liksom bara grädden som fick bägaren att rinna över :rolleyes: Jenny, jag är mycket glad att du flyttar hit och ser fram emot många trevliga hojturer och spritorgier med dig! Och fler födelsedagskramar :rodnar

:) :hej

Men oj då kära nån!

Jag har missat en hel hyllningstråd i mitt namn av den anledningen att jag var i Skåne och tittade på mina rr-killar. RR-killarna är det inget fel på, men de utplattade, vindpinade trakterna kring Skåne är inget jag kommer sakna: halvdöda samhällen utan något urval på varken mat, shopping eller nöjen. Ingen brukar bestrida det faktum att jag är en erfaren kvinna. Som berest och belevd finns det inom min erfarenhetssfär endast en stad i Sverige som kan skänka en kvinna alla livets njutningar och det är Stockholm. :fakta

Dessutom är det fullkomligt sant att de stockholmare jag träffat är världens gulligaste människor *smör, smör*. I love you!

Vi ses på hojvägarna, hemma hos och på stans krogar!

Macho Woman skrev:
Men oj då kära nån!

Jag har missat en hel hyllningstråd i mitt namn av den anledningen att jag var i Skåne och tittade på mina rr-killar.
Men, men....jag var ju inte där ju... :confused:

Är 1:12,5 tiden som gäller för alla banor? I så fall hade det ju varit guldläge för dig, Trajj-johan. 1:12,5 på Knutstorp är ju en BAGGIS!

Mattias skrev:
Är 1:12,5 tiden som gäller för alla banor? I så fall hade det ju varit guldläge för dig, Trajj-johan. 1:12,5 på Knutstorp är ju en BAGGIS!
Nope, ny bana ny utmaning. På Anderstorp slet jag hårt för att komma före Sköld.

Mattias skrev:

Tycker du att jag är för hård mot honom? Tror du inte att han kommer att kämpa hårdare och förbättra sig snabbare om man utmanar honom lite? Kämpar han hårt ska han dock få en god belöning!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back