<---- Jag fick den här avatar-bilden av benkar när jag hotade att stämma SMHIDaddy skrev:Åkte bara halvvägs.
Snodde bilen ifrån farsan när vi åkte förbi Älvsjö.![]()
Du då, blev du blöt?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
<---- Jag fick den här avatar-bilden av benkar när jag hotade att stämma SMHIDaddy skrev:Åkte bara halvvägs.
Snodde bilen ifrån farsan när vi åkte förbi Älvsjö.![]()
Du då, blev du blöt?![]()

Ganska snygg faktiskt.Sweedo skrev:<---- Jag fick den här avatar-bilden av benkar när jag hotade att stämma SMHI![]()
Judas Jenny bor numera i fjollträsk, jag ska ge henne merasoppatorsken skrev:Har hon kvar sugmärket på halsen?
nu i helgen, el-moppen är laddad och redo att klotas med på Knudan 
GSXR1100R skrev:Judas Jenny bor numera i fjollträsk, jag ska ge henne meranu i helgen, el-moppen är laddad och redo att klotas med på Knudan
![]()

Japp det får duMcB skrev:Får man provköra?![]()
"Nordens Venedig"... Hahaha, man skrattar ju på sig när man hör sånt nonsens. Jenny flyttar snart därifrån - annars förtjänar hon att bo där.Så ÄR det. Och värre ändå.McB skrev:Vem fan vill bo på Sveriges baksida? Det finns ju inte ens något riktigt hav där, bara en liten plaskpöl vid namn Östersjön.
Bingo skrev:Så ÄR det. Och värre ändå.
Ni som inte tror det kan ju fråga er varför alla förnuftiga människor flyttar därifrån.
soppatorsken skrev:Jaja, ni halvdanskar kan få spy lite galla över Sveriges centrum men faktum kvarstår, en tydligen omdömmesfull preson ni känner har flyttat hit.
Try it, U might like it...
Fast å andra sidan är det ont om plats i city eller runt tullarna redan. Så ni kanske borde låta bli.
Omdömesgill. Jenny!?soppatorsken skrev:Jaja, ni halvdanskar kan få spy lite galla över Sveriges centrum men faktum kvarstår, en tydligen omdömmesfull preson ni känner har flyttat hit.
Try it, U might like it...
Bingo skrev:Omdömesgill. Jenny!?![]()
![]()
Jag har bott i skitstan 15 år. Jag skrattar fortfarande åt er som bor kvar. Stackars människor...
![]()
![]()
EBS skrev:men men.. varför vill man flytta till danmark då?
EBS skrev:men men.. varför vill man flytta till danmark då?
soppatorsken skrev:Jo, för där kan man sitta i sina små hyddor med hamltak och supa bort sina sista hjärnceller med ful-öl. Samtidigt som man skryter på SH hur snabb man är på gokartbanorna "här nere".
Bingo skrev:Jaja, ni ser själva hur de är - de däringa stockholmarna - bara förtal och påhopp därifrån.
![]()
soppatorsken skrev:Nej, svar på tal tror jag att det kallas![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife