Stockholm har begåvats med en av de fräckaste kvinnor jag känner!

Daddy skrev:
Åkte bara halvvägs.
Snodde bilen ifrån farsan när vi åkte förbi Älvsjö. :D

Du då, blev du blöt? :p
<---- Jag fick den här avatar-bilden av benkar när jag hotade att stämma SMHI :4skrika

soppatorsken skrev:
Har hon kvar sugmärket på halsen?
Judas Jenny bor numera i fjollträsk, jag ska ge henne mera :whip nu i helgen, el-moppen är laddad och redo att klotas med på Knudan :whip

Stockholm är en skitstad. :fakta "Nordens Venedig"... Hahaha, man skrattar ju på sig när man hör sånt nonsens. Jenny flyttar snart därifrån - annars förtjänar hon att bo där.

Stockholm :visarövensmiley :D

Vem fan vill bo på Sveriges baksida? Det finns ju inte ens något riktigt hav där, bara en liten plaskpöl vid namn Östersjön.

McB skrev:
Vem fan vill bo på Sveriges baksida? Det finns ju inte ens något riktigt hav där, bara en liten plaskpöl vid namn Östersjön.
Så ÄR det. Och värre ändå.

Ni som inte tror det kan ju fråga er varför alla förnuftiga människor flyttar därifrån.

Jaja, ni halvdanskar kan få spy lite galla över Sveriges centrum men faktum kvarstår, en tydligen omdömmesfull preson ni känner har flyttat hit.
Try it, U might like it...

Fast å andra sidan är det ont om plats i city eller runt tullarna redan. Så ni kanske borde låta bli.

Edit; Jag var lite sen med att posta här...

soppatorsken skrev:
Jaja, ni halvdanskar kan få spy lite galla över Sveriges centrum men faktum kvarstår, en tydligen omdömmesfull preson ni känner har flyttat hit.

Fast å andra sidan är det ont om plats i city eller runt tullarna redan. Så ni kanske borde låta bli.

Jag föredrar hav, frisk luft, förnuftiga människor, låg kriminalitet och vägar utan trafikstockning, så nej tack.

soppatorsken skrev:
Omdömesgill. Jenny!? :D :D :D Jag har bott i skitstan 15 år. Jag skrattar fortfarande åt er som bor kvar. Stackars människor... :hej :D

Bingo skrev:
Omdömesgill. Jenny!? :D :D :D Jag har bott i skitstan 15 år. Jag skrattar fortfarande åt er som bor kvar. Stackars människor... :hej :D

men men.. varför vill man flytta till danmark då?

EBS skrev:
men men.. varför vill man flytta till danmark då?

Jo, för där kan man sitta i sina små hyddor med hamltak och supa bort sina sista hjärnceller med ful-öl. Samtidigt som man skryter på SH hur snabb man är på gokartbanorna "här nere".

soppatorsken skrev:
Jo, för där kan man sitta i sina små hyddor med hamltak och supa bort sina sista hjärnceller med ful-öl. Samtidigt som man skryter på SH hur snabb man är på gokartbanorna "här nere".
:D Jaja, ni ser själva hur de är - de däringa stockholmarna - bara förtal och påhopp därifrån. :D

Edit: sluta snacka skit om ful-öl, annars blir vi arga på allvar här nere. :mad:

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back