Sthlmsåkatråden

vi kanske blir några som ska ut å åka vardagarna som följer dagtid, haka på någon? tempot får väl ses som "medel i snitt", en å annan sticker ifrån, några håller jämn takt, för att sedan åka lite full grupp, osv.

hur som... så känns det trevligt å träffa folk, dra en repa, i mindre grupp, mer personligt och mindre hets.

:tummenupp ...så, åka mån/tis/ons oavsett tid, förmiddag, lunchtid eller ef/kväll, hojta till! Jag e ledig, å en polare llikaså, invisible kunde komma loss, och en annan vars hoj borde va klar på verkstan med.

Har du tankat snövit? Dags snart! :D :tummenupp

hahaha såja... vart ju hur trevligt som helst. den vägen som blev är fiin! nästa gång norrort? får la se..

tisdag + onsdag, oavsett tid, är jag på igen.

några fler som vill haka på? :)

Kanske skulle hosta lite på jobbet och ut och köra istället..:D

Någon som ska ut en sväng imorgon kväll? Jag hittar ingenstans själv men jag hänger gärna på någon/några som hittar.

Jag och Mac Rabbit ska ut och gasa lite ikväll om nån vill haka på? Vi drar vid 16.30 och vimsar väl runt lite i norra delen av Tokholm skulle jag tro... Pm:a om du vill haka på nånstans under kvällen:tummenupp

Jag och Mac Rabbit ska ut och gasa lite ikväll om nån vill haka på? Vi drar vid 16.30 och vimsar väl runt lite i norra delen av Tokholm skulle jag tro... Pm:a om du vill haka på nånstans under kvällen:tummenupp

Ni kan ju vimsa förbi Bålsta om ni inte har nått bättre för er! :)

Hade tiden passat mig lite bättre hade jag gärna hängt på men jag slutar inte förrän tidigast 17 och då måste jag hem och rasta hunden och lite andra sådana sysslor innan jag kan komma iväg.

Fan att jag har tappat bort min Ducceklubben-karta, den hade varit perfekt för mig som knappt hittar till E4:an från Solna centrum! :huvet

MacRabbit: du råkar inte ha en röd/svart 954:a? Det brukar stå en sådan parkerad ett stenkast från där jag bor, brukar gå förbi den med hunden någon gång ibland.

Hade tiden passat mig lite bättre hade jag gärna hängt på men jag slutar inte förrän tidigast 17 och då måste jag hem och rasta hunden och lite andra sådana sysslor innan jag kan komma iväg.

Fan att jag har tappat bort min Ducceklubben-karta, den hade varit perfekt för mig som knappt hittar till E4:an från Solna centrum! :huvet

MacRabbit: du råkar inte ha en röd/svart 954:a? Det brukar stå en sådan parkerad ett stenkast från där jag bor, brukar gå förbi den med hunden någon gång ibland.

Jodå, det är hans häck du brukar se, är den dessutom lite repig på vänster sida så är det med all säkerhet hans:D

Japp stämmer bra det :)

Låter kul med lite köra ikväll. Jag kommer loss från jobbet i Mariehäll vid 16:30.

Japp stämmer bra det :)

Min hade för övrigt samma lackering innan de två föregående ägarna och jag turades om som ett tag team med att försvandla den till vad den är idag. Som syns i min avatar så är i alla fall undertailen orörd :)

EDIT: Likadan lack menar jag...

Last edited:
Jag och Mac Rabbit väntar vid Shellmacken i Täby utmed E18, samling där 17.00, sen drar vi till Vaxholm och därefter vidare mot sigtuna:tummenupp

Hinner ni inte till 17 så kan ni ju komma till Vaxholm, stannar nog där en stund och käkar:tummenupp

Någon som känner för en repa på bulten och en fika? Eventuellt möter upp en till senare...drar om ca 30 min.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman