Sthlmsåkatråden

några har bangat som skulle brassat helvet vid lunchtid.. så jag bokade in en optikertid kl 15, men fter det...hem å äta, vila, bajsa - sen fit for fight lagom till "efter middagstid" typ 18.30 ... så har man solen om sällskap fram till kl 21.20.. hinner ju brassa av några mil.

jag kommer åka relativt lugnt, har ju typ touringdäck på hojjen, så det blir lugnt tempo...

så, vad säger ni, tisdagsåka?? ...förslag, samling statoil nacka strand kl 18.30, sen "öarna runt" ... dvs, värmdö, via färja till vaxholm, sen svinnesund, mer västeut, slingerbulten, å avslut på donken sköndal eller sveavägen...

Hakar gärna på men vem hittar till Nacka strand?:va inte jag i alla fall....

Hakar gärna på men vem hittar till Nacka strand?:va inte jag i alla fall....

Kör E4 söderut från Sollentuna, södra länken mot Gustavberg, kör av vid Forum Nacka(första avfarten efter man lämnat tunnlarna) så ser du statoilmacken.

Det är ju kanonväder Jag är upptagen till 19:30 tyvärr. Man kanske kan joina någonstans på vägen. Jag ser att ni kommer att passera på Frestavägen. Jag skall se om jag inte kan stå utefter vägen och vänta på er. Törs man gissa på att ni passerar där vid 20:00 rycket?

Om jag inte står där så kan jag inte följa med. Vänta inte!

Satans håltagare!
Han borrade genom värmerören.
Blev tvungen åka jour. Hoppas ni får det gött.

Vaxholm ikv kl 19 ca. (19.15)

Vi kör R6 blåvit, fireblade 900, gsxr 750 rödsvart, aprilia mille, gixxer 03, honda join in, tråkmånsar!

Varför "konkurera" med onsdagsåkningen?

Därför att somliga av oss anser att det är för farligt tyvärr. Jag har dock inget emot det. Kanske joinar er ändå ikv :tummenupp

En polare stod bredvid en i diket som omkom förra året :(
Tycker dock att kapten blåskägg och comp har bra koll!

Därför att somliga av oss anser att det är för farligt tyvärr. Jag har dock inget emot det. Kanske joinar er ändå ikv :tummenupp

En polare stod bredvid en i diket som omkom förra året :(
Tycker dock att kapten blåskägg och comp har bra koll!

Blir det mindre "farligt" för att ni håller i gruppkörningen? Eftersom ni ville att folk skulle joina er? Ingen kritik åt nått håll, jag bara undrar.

Blir det mindre "farligt" för att ni håller i gruppkörningen? Eftersom ni ville att folk skulle joina er? Ingen kritik åt nått håll, jag bara undrar.

Bra tanke. Men skrev ju att det inte var jag som ansåg och det var jag som skrev inlägget, right? Det var min kompis som inte litade på folk. Trevlig ikväll iaf :tummenupp Bra många hojar i vaxholm.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...