Sthlmsåkatråden

Blev en runda själv ikväll. Hittade till Vaxholm, åkte bogesund fram och tillbaka, irrade lite i Vaxholm, irrade vidare till Åkersberga, vände och åkte hem...

Någon som är sugen att ta en tur på lördag om det blir bra väder?

Blev en runda själv ikväll. Hittade till Vaxholm, åkte bogesund fram och tillbaka, irrade lite i Vaxholm, irrade vidare till Åkersberga, vände och åkte hem...

Någon som är sugen att ta en tur på lördag om det blir bra väder?

Synd att vi missade varann då, rörde oss i lite samma område ju.. fast vi var väl där lite tidigare.

Tack för turen idag gänget! Pärlan är ren och fin igen nu :)

Synd att vi missade varann då, rörde oss i lite samma område ju.. fast vi var väl där lite tidigare.

Jo, jag kom iväg betydligt senare än jag hade tänkt mig men det blev en bra runda ändå. Höjdpunkten var motarden jag mötte i Åkersberga som gjorde en grymt snygg stående wheelie med målad polisbil med full ljud- och ljusshow just bakom :)

Jag hann dock inte se upplösningen av dramat.

Så... Någon körning imorgon där det finns en plats ledig för en streetfightin' man? Gärna norr om stan...

Last edited:
Någon som har lust att hänga med på en tur imorgon? Vi kan åka efter GP:t om ni ska se det men jag kan banda det om ni vill åka tidigare.

Jag är så sugen man bara kan bli, vart inget idag för min del, och det känns ILLA!

Söndag

Ja tänkte åka från donken väsby vid 12,00. ifall de va nån som va sugen!
Mvh johan:tummenupp

Någon som har lust att hänga med på en tur imorgon? Vi kan åka efter GP:t om ni ska se det men jag kan banda det om ni vill åka tidigare.

Jag hänger gärna på! Bandar även jag så kan åka närsom.

Ha en trevlig tur. Om ni har svängarna förbi Oxdjupetpå Rindösidan vid 14-tiden så kan jag plåta er. Egentligen ska jag ta bilder på Finlandsfärjorna när går förbi men dom kommer ju lite då och då..:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman