Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Halverade anmälningsavgifter och förbud av kvaldäck?
Ja -det finns nog lika många argument (läs ursäkter /undanflykter /mod) varför inte fler kör i PRO SBK - som det finns förare. Alla har sin egna uppfattning.
Men - OM det kostar en halv årslön att ställa upp så är mitt första råd - BYT jobb! Det många inte verkar förstå är att - istället för att tillbringa tid på forum (tex sporthoj el annat) så se till å lyft luren och ring potentiella partners till din satsning istället!
Vet att jag har en rätt direkt utmanande attityd här - men släpp div konstiga undanflykter om att det är Dyrt, Dålig depåplacering, Lite körtid & dyl att köra i PRO SBK. Sanningen är ju att det är DYRARE att köra andra serier - eftersom du oftast själv får finansiera den med egen ekonomi.... Jämfört att sälja fördelarna som ges med STCC och mediauppbackningen som finns här.
Mitt/vårt råd till alla förare (oavsett klass) är därför:
Försök SKAPA ekonomiskt stöd - Sätt rutinmässigt av ett par timmar varje vecka och JOBBA framåt. Alternativet är att vara kvar i engångsgrillarnas förlovande depåområde (SO/SM).
För - inte tror ni väl att partners eventuella sponsorer ringer till dig och ber om din kontonummer för en insättning....?
Anta utmaningen - Sälj ett PRO Supercard till din sponsor för 10´ och kör sen gratis 3 PRO SBK race...! DVS om du törs pröva....?
Eric Hulth
Nu är det ju faktiskt så dessutom att dom flesta som vill ha kvaldäck kan få tag på dem.
Ja -det finns nog lika många argument (läs ursäkter /undanflykter /mod) varför inte fler kör i PRO SBK - som det finns förare. Alla har sin egna uppfattning.
Men - OM det kostar en halv årslön att ställa upp så är mitt första råd - BYT jobb! Det många inte verkar förstå är att - istället för att tillbringa tid på forum (tex sporthoj el annat) så se till å lyft luren och ring potentiella partners till din satsning istället!
Vet att jag har en rätt direkt utmanande attityd här - men släpp div konstiga undanflykter om att det är Dyrt, Dålig depåplacering, Lite körtid & dyl att köra i PRO SBK. Sanningen är ju att det är DYRARE att köra andra serier - eftersom du oftast själv får finansiera den med egen ekonomi.... Jämfört att sälja fördelarna som ges med STCC och mediauppbackningen som finns här.
Mitt/vårt råd till alla förare (oavsett klass) är därför:
Försök SKAPA ekonomiskt stöd - Sätt rutinmässigt av ett par timmar varje vecka och JOBBA framåt. Alternativet är att vara kvar i engångsgrillarnas förlovande depåområde (SO/SM).
För - inte tror ni väl att partners eventuella sponsorer ringer till dig och ber om din kontonummer för en insättning....?
Anta utmaningen - Sälj ett PRO Supercard till din sponsor för 10´ och kör sen gratis 3 PRO SBK race...! DVS om du törs pröva....?
Eric Hulth
Ja, det e faktiskt bra att alla har tillgång till det.
Jag syfftade dock bara på att det gör att en racehelg kostar ytterligare mer..
Och ja - jag anser som förut (och med en dåres envishet) att lejonparten av RR-förarna i landet fokuserar på fel saker.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |