Stark Varg

Kostar det något att helt enkelt avboka sin beställning?
Förlorar man handpenning?

Kostade det någonting alls från början att boka en hoj? Anledningen till att den här bokningen säljs för 10k beror väl på att priset på hojen ökat 10k?

Ahh, jag har för mig att jag har läst om en handpennig och bara förutsatt att det har varit så dom har dragin in pengarna till att göra YouTube videos och köpa hårfett.

Har för mig att jag hört av en i min enduro klubb som bokat sig för en att han betalt 1000kr i handpenning.
Sist jag frågade hur det gick så sa han "kanske förlora 1000kr vi får se"

Handpeningen va/är 1.000 kr.. Priset 10.000 kr att sälja sin handpening som kostade 1.000 kr ... Över priset är nog satt att någon vill köpa sig för tur då..

Det kostar inte en spänn att riva ett kontrakt om det står ett bestämt lev datum, har dom inte levererat som utlovat så är det inte köparens bekymmer utan bara att bejära avbokning av fordonet.

Det kostar inte en spänn att riva ett kontrakt om det står ett bestämt lev datum, har dom inte levererat som utlovat så är det inte köparens bekymmer utan bara att bejära avbokning av fordonet.

Det beror väl iofs på vad som står i kontraktet men i princip har du ju rätt. Det är väl närmast så att kunden skulle kunna stämma leverantören för kontraktsbrott, om inga klausuler i kontraktet säger annat.

Fast det är väl svårt lugga en flintskallig...

Det beror väl iofs på vad som står i kontraktet men i princip har du ju rätt. Det är väl närmast så att kunden skulle kunna stämma leverantören för kontraktsbrott, om inga klausuler i kontraktet säger annat.

Fast det är väl svårt lugga en flintskallig...

Ja företaget ser allt mera flintskalligt ut, kotlettfrillan till trots..

I detta fall kostar det iaf tusen spänn. Som du betalde i handpenning. Precis som med Tesla trucken, fast inte samma summa då..

I detta fall kostar det iaf tusen spänn. Som du betalde i handpenning. Precis som med Tesla trucken, fast inte samma summa då..

Vad var handpenningen på clusterfucken?
Den måste man väl få handpenningen tillbaka på, eftersom den inte ens tillverkas än och än mindre kommer att bli godkänd i europa

Vad var handpenningen på clusterfucken?
Den måste man väl få handpenningen tillbaka på, eftersom den inte ens tillverkas än och än mindre kommer att bli godkänd i europa
Tror det var tusen euro för att kunna skryta om att man förbeställt en Tesla Truck. Säkert värt det för många. Inga återbetalningar där inte.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025