Zmurfen
.
Såg du inte mumlan i helgen på knudan???GSXR1100R skrev:Sanningen svider för Mumlan, Enormt Rik Föredetting.
(nu kommer han att bli jättearg)
Dem tiderna drömmer du bara om gubbstrutt,eller ska du skylla på
kit-hojen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg du inte mumlan i helgen på knudan???GSXR1100R skrev:Sanningen svider för Mumlan, Enormt Rik Föredetting.
(nu kommer han att bli jättearg)
Ja, att ta med dig skulle onekligen stärka självförtroendetNeutral skrev:Om du får prestationsångest av att vara långsammast i teamet så kan jag tipsa om en licensierat pilot som inte har ett gällande kontrakt just nu...![]()
![]()
Skämt åsido, jag funderar också på ERF. Problemet är bara att jag inte har några kompisar. Kan man köra sex timmar i sträck själv?![]()
Då undrar vi varför Castrol Honda inte gör en fuling och byter teamnamn/startnummer och anmäler sig till nästa race, eller är det så att ni är för fega.Zmurfen skrev:Såg du inte mumlan i helgen på knudan???
Dem tiderna drömmer du bara om gubbstrutt,eller ska du skylla på
kit-hojen![]()
Moahhahaha,feg??Hade jag bara hunnit med allt så skulle jag tagit 250sp:n o ställt upp med o ändå varvat dig farfar.GSXR1100R skrev:Då undrar vi varför Castrol Honda inte gör en fuling och byter teamnamn/startnummer och anmäler sig till nästa race, eller är det så att ni är för fega.
![]()
Zmurfen skrev:5.Jag fick solen i ögonen när jag bromsade om Miinin.
Har du skaffat 250?Zmurfen skrev:Moahhahaha,feg??Hade jag bara hunnit med allt så skulle jag tagit 250sp:n o ställt upp med o ändå varvat dig farfar.
GSXR1100R skrev:Är man osäker så kan man ju göra en Mumlan, skaffa en snusenkubikare lägg 40K på motortrim, modda allt som går att modda för XX pengar, sen anställer man 10 heltidsmekaniker samt hyr in två eller tre snabba A-förare, då har man pallplatsen inom räckhåll.
Man behöver inte ens köra själv, det räcker med att sitta i depån och se snabb ut medans teamet dominerar på banan.
Vi krossade er två gånger på raken och ändå käbblar du om hur duktiga ni är, kom in i matchen och låt oss få spöa er en sista gång i år.Zmurfen skrev:Moahhahaha,feg??Hade jag bara hunnit med allt så skulle jag tagit 250sp:n o ställt upp med o ändå varvat dig farfar.
Men då hade det hetat:
1.Sanerings medlet sänkte mig.
2.Ont i mina revben.
3.Hojen går inte över 2000 rpm(börjar bli tjatig nu)
4.Mumlans mekaniker höll fast mig när jag skulle ut ur depån.
5.Jag fick solen i ögonen när jag bromsade om Miinin.
6.Mårtensson fällde mig i hårnålen när jag gav han e Rossi på yttern.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Osv osv osv![]()
GSXR1100R skrev:Hur många Rookie race körde du i år Victor, läs Sand-dreams signatur, gammal & rädd är ingen bra kombo i do or die klasserna R-600/1000, det är för många galningar som satsar för hårt i dom korta sprintracen, vurpor i mängder och massor av skador.
Han lider säkert av samma sjuka som mig. Oklart vad.Strider skrev:Hur fan kan du som kör så jävla långsamt vara så kaxig?
Strider skrev:Ahhh, du har säkert rätt, att jag inte tänkte på det. Han är sjuk, stackars lille GSXR125R.
Men tror du verkligen det kan vara samma åkomma?![]()
TYST!!! HemligtStrider skrev:Du kör långlopp Stefan, inte sprintrace, det kommer aldrig att funka med en sån som du fiskar efter om du vill komma i mål i tävlingarna.
1. Total avsaknad av självkritikStrider skrev:Hur fan kan du som kör så jävla långsamt vara så kaxig?
kajlyl skrev:Lungnare? ...man kan ju tycka det, men sen är några av nordens bästa förare med o krigar på banan också
![]()
jo det skulle nog funka fint, inget fel på den hojen i endurance.Strider skrev:Du kör långlopp Stefan, inte sprintrace, det kommer aldrig att funka med en sån som du fiskar efter om du vill komma i mål i tävlingarna.
???CorbenDallas skrev:(vilken som, bara den är kittad för rejs)
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |