Standardhoj i ERF?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
GSXR1100R skrev:
Sanningen svider för Mumlan, Enormt Rik Föredetting.

(nu kommer han att bli jättearg)
Såg du inte mumlan i helgen på knudan???
Dem tiderna drömmer du bara om gubbstrutt,eller ska du skylla på
kit-hojen :7peta

Neutral skrev:
Om du får prestationsångest av att vara långsammast i teamet så kan jag tipsa om en licensierat pilot som inte har ett gällande kontrakt just nu... :tungan :D

Skämt åsido, jag funderar också på ERF. Problemet är bara att jag inte har några kompisar. Kan man köra sex timmar i sträck själv? :3freak
Ja, att ta med dig skulle onekligen stärka självförtroendet ;)

Som sagt, det är bara lite lösa tankar än så länge så vi får se lite senare i höst hur landet ligger.

Zmurfen skrev:
Såg du inte mumlan i helgen på knudan???
Dem tiderna drömmer du bara om gubbstrutt,eller ska du skylla på
kit-hojen :7peta
Då undrar vi varför Castrol Honda inte gör en fuling och byter teamnamn/startnummer och anmäler sig till nästa race, eller är det så att ni är för fega.

:hihi

GSXR1100R skrev:
Då undrar vi varför Castrol Honda inte gör en fuling och byter teamnamn/startnummer och anmäler sig till nästa race, eller är det så att ni är för fega.

:hihi
Moahhahaha,feg??Hade jag bara hunnit med allt så skulle jag tagit 250sp:n o ställt upp med o ändå varvat dig farfar.
Men då hade det hetat:
1.Sanerings medlet sänkte mig.
2.Ont i mina revben.
3.Hojen går inte över 2000 rpm(börjar bli tjatig nu)
4.Mumlans mekaniker höll fast mig när jag skulle ut ur depån.
5.Jag fick solen i ögonen när jag bromsade om Miinin.
6.Mårtensson fällde mig i hårnålen när jag gav han e Rossi på yttern.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Osv osv osv :arsele

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Är man osäker så kan man ju göra en Mumlan, skaffa en snusenkubikare lägg 40K på motortrim, modda allt som går att modda för XX pengar, sen anställer man 10 heltidsmekaniker samt hyr in två eller tre snabba A-förare, då har man pallplatsen inom räckhåll.

Man behöver inte ens köra själv, det räcker med att sitta i depån och se snabb ut medans teamet dominerar på banan.

Man behöver inte ens befinna sig i depån, det räcker om man befinner sig i europa, exempelvis på tjejvolley tävling i italien eller motsv.

Zmurfen skrev:
Moahhahaha,feg??Hade jag bara hunnit med allt så skulle jag tagit 250sp:n o ställt upp med o ändå varvat dig farfar.
Men då hade det hetat:
1.Sanerings medlet sänkte mig.
2.Ont i mina revben.
3.Hojen går inte över 2000 rpm(börjar bli tjatig nu)
4.Mumlans mekaniker höll fast mig när jag skulle ut ur depån.
5.Jag fick solen i ögonen när jag bromsade om Miinin.
6.Mårtensson fällde mig i hårnålen när jag gav han e Rossi på yttern.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Osv osv osv :arsele
Vi krossade er två gånger på raken och ändå käbblar du om hur duktiga ni är, kom in i matchen och låt oss få spöa er en sista gång i år.

:pannkyss

GSXR1100R skrev:
Hur många Rookie race körde du i år Victor, läs Sand-dreams signatur, gammal & rädd är ingen bra kombo i do or die klasserna R-600/1000, det är för många galningar som satsar för hårt i dom korta sprintracen, vurpor i mängder och massor av skador.

Jag sitter på läktaren och tycker det är fätt med racing. Sen försöker jag käbbla med er ERFkillar utan att någonsin ha sett ett ERF live.
Men så stora skillnader på ERF och rookie tror jag inte att det är. I R1000 slipper man ju dessutom massa folk som kajlyl nämde.

Strider skrev:
Hur fan kan du som kör så jävla långsamt vara så kaxig?
Han lider säkert av samma sjuka som mig. Oklart vad.

Strider skrev:
Ahhh, du har säkert rätt, att jag inte tänkte på det. Han är sjuk, stackars lille GSXR125R.

Men tror du verkligen det kan vara samma åkomma? :va

Svårt att säga. Den verkar vara längre gången hos honom iallfall.
När den utvecklas försvinner nämligen självinsikten mer och mer. Samtidigt tilltar vikten och midjemåttet.

Vet om en ganska potent ERF-hoj som e till salu när rejsen är över.. Finns de mesta som en potent ERF-hoj behöver, som snabbtankning, snabbfästen till de mesta, en hel drös med fälgar osv....... :D

PM:a om ni vill ha mer info.

// Mathias

HET har ev. en snabb hoj till salu om samtalen med en stor sponsor för nästa säsong går i lås :)

Strider skrev:
Hur fan kan du som kör så jävla långsamt vara så kaxig?
1. Total avsaknad av självkritik
2. Dåligt minne
3. Tjock är pondus
4. Vi kommer oftast i mitten av listan trots att vi är kassa

kajlyl skrev:
:eek: Lungnare? ...man kan ju tycka det, men sen är några av nordens bästa förare med o krigar på banan också :huvet

För min del får det gärna finnas hur många ultrasnabba som helst på banan. Dom visslar förbi där en vanlig amatör ändå inte kan köra o det går så snabbt så man knappt hinner reagera. Det är dom där andra som måste knö sig om och sno ens spår o sånt som är jobbigare.

Gällande utrustning så behöver du en hoj (vilken som, bara den är kittad för rejs), ett lag och lite dunkar med bensin. Det är i stort sett allt. Extra fälgar med regndäck är väl inte fel ifs.

Du behöver ingen depåpersonal. Vi hade en lagmedlems flickvän med oss som enda personal o hon skötte tidtagaruret. Resten får laget sköta.
Det är lite jobbigt att stå o tanka o spilla soppa när man precis lagt ett halvtimmespass på banan men det går. Man får hjälpas åt helt enkelt.

Ska väl nämna att vi inte ens blev sist. Jag gjorde vad jag kunde men Micke.a och Diablo körde på bra så vi hamnade en hyfsad bit ifrån bottensnöret faktiskt.
Vill du prova rejsing ska du absolut prova! :tummenupp

Själv ska jag bara se till att bli lite snabbare sen kan jag tänka mig att återuppta laget som står i signaturen.

Strider skrev:
Du kör långlopp Stefan, inte sprintrace, det kommer aldrig att funka med en sån som du fiskar efter om du vill komma i mål i tävlingarna.
jo det skulle nog funka fint, inget fel på den hojen i endurance.

(om jag nu menar samma som ni)

Tanken är väl att köra med en av våra befintliga hojar men det kanske är bättre att köpa en begagnad racehoj.
Vi får se!

1000 tack för alla svar :tummenupp

Back