Standardhoj i ERF?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
CorbenDallas skrev:
För min del får det gärna finnas hur många ultrasnabba som helst på banan. Dom visslar förbi där en vanlig amatör ändå inte kan köra o det går så snabbt så man knappt hinner reagera. Det är dom där andra som måste knö sig om och sno ens spår o sånt som är jobbigare.

Gällande utrustning så behöver du en hoj (vilken som, bara den är kittad för rejs), ett lag och lite dunkar med bensin. Det är i stort sett allt. Extra fälgar med regndäck är väl inte fel ifs.

Du behöver ingen depåpersonal. Vi hade en lagmedlems flickvän med oss som enda personal o hon skötte tidtagaruret. Resten får laget sköta.
Det är lite jobbigt att stå o tanka o spilla soppa när man precis lagt ett halvtimmespass på banan men det går. Man får hjälpas åt helt enkelt.

Ska väl nämna att vi inte ens blev sist. Jag gjorde vad jag kunde men Micke.a och Diablo körde på bra så vi hamnade en hyfsad bit ifrån bottensnöret faktiskt.
Vill du prova rejsing ska du absolut prova! :tummenupp

Själv ska jag bara se till att bli lite snabbare sen kan jag tänka mig att återuppta laget som står i signaturen.

Startfältets tre långsammaste förare, fulast hoj och ingen hjälp förutom tidtagningen. Men fy f-n så kul vi hade! :yoparty

Back