sirSmokealot skrev:
vad ni än gör gå inte på en massa skitsnack om alla pulverdieter!!!
om det nu är cambridge eller nutrilett, finns säkert ännu mer skit som folk går på.
Visst man går ner i början och man kan säkert bli "sommarfin" om det är det man är ute efter..
Men det kroppen gör när ni går på pulverskit är att den ställer in sig på svält, eftersom kroppen går runt på sparlåga när den inte får i sig tillräckligt med näring. Från riktig mat som den behöver.
Den dagen ni nått er drömvikt och slutat med pulvret så har kroppen vart inställd på svält under hela kuren och ämnesomsättningen är körd i botten.
Det kroppen gör när ni börjar äta riktig mat är att den samlar på sig allt den kan få tag i. Kroppen är så smart att den då förbereder sig för nästa svältperiod. Inte nog med att den förbereder sig för nästa svältperiod så kommer ni gå upp i vikt jävligt lätt för ämnesomsättningen är i botten. Och det tar en stund för den att bli normal igen...
Funkar ungefär lika dant med stackers och efedrin om man ser på hur ämnesomsättningen agerar.
om man tillsätter nått till kroppen som gör att den bränner mer fett och ökar termogesen i kroppen. Så går den naturliga förbränningen ner eftersom man tilllsätter det genom tabletter..

kroppen är för smart
Jag har aldrig testat pulverkuren men gått på effe och stackers. Och jag tycker om ska man använda nått av de två så tycker jag effet är ett bättre val. Effet är billigare dessutom
men då gäller det att man är noga med doseringen och att man kör en rullande kur, med uppehåll ibland..
Jag kan inte röra det längre efter att ha kört 2 deffkurer med stor överdosering, första deffen gick jag ner 12kg andra 14kg på cirka 3-4 månader..
Jag hade aldrig uppehåll när jag knapra det, tog cirka 4-5 tabbar per dag 50mg/st...
Tar jag det idag så mår ja riktigt dåligt, med hjärtklappningar och ångest som följd. Räcker med att ja bara tar en tablett så mår ja skit

som om kroppen vet sen förut att det inte är bra saker som åker in..
Nu tar jag bara koffein när jag går ut och traskar på mornarna, funkar inte alls lika bra som uppiggande och viljeökare. Men ja mår fan så mycket bättre.
Fast jag drar i mig 750mg varje gång

jag och överdoseringar
Så va inte rädda för att prova men va ja noga med hur ni doserar det.
De va mina 50 cent!!!
(ni får ursäkta stavningen)
Mvh Dan