Dee_cati skrev:2085209Hmmm, är det inte svårt att följa föreskrifter på ett olagligt preparat där man inte speciellt ofta brukar få med några föreskrifter?
När jag käkade efendrin så kunde jag pricka in alla symptom du just rabblade upp såsom ökad hjärtfrekvens (medföljd av ångest de första gångerna), kraftiga svettningar, fria luftvägar etc. Ehhhh, den där saken mellan bena kändes inte som vanligt heller, den ville typ inte alls.
Men dessa hjärtklappningar som du beskriver, är inte det något som alltid uppstår mer eller mindre? Även när jag ibland bara tog en halv tablett för att hålla mig vaken framför ratten när jag körde så kunde jag känna av sådana, är det alltså en biverkning av det sämre slaget?
Är det någon skillnad mellan stacker och efendrin i styrka, alltså vilket är mest effektivt? Och vad kostar respektive tablett nu för tiden?
Whoh... Långt inlägg ska försöka svara på det lite snabbt innan jag kör till jobbet.
På ECA-stacksen brukar där alltid komma föreskrifter på burken. Om inte så kan ni läsa mitt inlägg och följa det jag skrivit.

Det är skillnad på stackers eftersom det inte är syntetiskt efedrin utan efedrin utvunnet ur örten. Det är därför snoppen inte funkar riktigt som den gör och pungen drar ihop sig. Den skillnaden märkte iaf jag när jag bytte från stackers till vanligt syntetiskt efedrin. Då hände det absolut inget med varken snoppen eller pungen.

Sedan brukar det vara ungefär motsvarande 20mg syntetiskt efedrin i en stacker även om det står 400mg ephedra så motsvarar det typ 8-10% syntetiskt efedrin. Däremot så känns det syntetiska betydligt mer av någon konstig anledning.
Provade efedrin för ett halvår sedan ungefär och nu kan jag ta 60mg syntetiskt efedrin på en gång utan att känna av mycket mer än vidningen av luftrören och att jag svettas mer jämnt. Man saknar de sköna skakningarna man hade förut. Då kände man att man levde!

Lycka till och fråga gärna om det är något mer ni vill veta!