Stöldrisk i Gbg?

Rickie Key

Medlem
Gick med
6 Feb 2004
Hoj
zx9r -01
Tänkte att jag skulle åka hoj till Gbg eller närmare bestämt Angered till helgen och vara kvar där över natten.Frågan är då kan man ha en hoj där över natten utan att den är borta till 100%? Jag har ju inget larm,bara ett skivbromslås.Hon jag ska till bor ju i lägenhet och känner ingen som har tillgång till garage heller. :huvet
Ska jag behöva köra bil bara för att en del inte kan skilja på "mitt och ditt"? :mad:

/Rikard

Du skulle kunna trycka in din MC i mitt garage, men jag bor tyvärr inte i angered utan en bit därifrån in mot stan. :(

EDIT: :rofl .... Meningsbyggnaden blev juh bra

Jag menar att det finns ett garage där jag bor för MCs och du är välkommen att ha den där över en natt

Nog större risk att nån pillar sönder hojen än snor den, men det är nästan lika illa det.

Jag hade inte ställt hojen där, inte en chans. Kör bil elr åk kommunalt, även om inget händer så är det att be om trubbel att ställa hojen där..

Angered

Hade jag varit som du hade jag nog varken tagit hojen eller mig själv till Angered.....

Byt brud....

Undrar hur många i den här tråden som faktiskt har personlig erfarenhet av att parkera fordon i Angered? :rolleyes:

Du kan ställa den hos mig i Gamlestan, därifrån är det inte långt till Angered.
Har aldrig haft några problem på vår innergård, slänger över ett kapell bara, hittills har den fått vara ifred.
*ta i trä*

//Anders.

Om det är ett stort hyreshus brukar det alltid finnas barnavagnsrum i källaren. Dock är det sällan det står en vagn i dessa, utan snarare en och annan moppe. Om du då knuffar ner din pärla där över natten och slänger över ett skynke så tror jag inte att någon reflekterar över det.
Jag gjorde så när jag stannade en långhelg i Majjorna för några år sedan.

// Wip

du kan ställa den hos mig på landet 8km därifrån så kan jag skjutsa upp dig till angered om du vill:)

Rejvis

Ravetrancer kan du lita på :-)
Vem har mest att förlora på om han skulle lura dig på hojen.!?
Eller massuppfittar jag ditt inlägg?
//A.

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back