Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns inte Mozilla till MAC? Enda som man kan surfa med utan att behöva en 8726345 GHz med 87264376324 GB RAM....
Adblock+ gör turen mysigare!
har aldrig haft några problem med safari på sporthoj
du bör nog kunna hitta en bättre lösning än att byta ner dig till mozilla
har aldrig haft några problem med safari på sporthoj
du bör nog kunna hitta en bättre lösning än att byta ner dig till mozilla
Jag kör Safari och Firefox i Macen, jag kör Firefox och Explorer i PC. Jag har testat i lite olika datorer också men det är ingen skillnad. Från det att jag trycker på en tråd så tar det mellan 7 och 11 sekunder tills jag kan läsa den. Reklamen kommer först, sen ingenting, ingenting och så kommer sidan.
I IE på PC:n händer ingenting, ingenting sen kommer hela sidan med reklam och allt...
Före det här sega började så var det 700-1000 pers online hela tiden, nu är det 300-600 ungefär. Är det bättre eller sämre ur reklamsynvinkel...![]()
Jag kör Safari och Firefox i Macen, jag kör Firefox och Explorer i PC. Jag har testat i lite olika datorer också men det är ingen skillnad. Från det att jag trycker på en tråd så tar det mellan 7 och 11 sekunder tills jag kan läsa den. Reklamen kommer först, sen ingenting, ingenting och så kommer sidan.
I IE på PC:n händer ingenting, ingenting sen kommer hela sidan med reklam och allt...
Före det här sega började så var det 700-1000 pers online hela tiden, nu är det 300-600 ungefär. Är det bättre eller sämre ur reklamsynvinkel...![]()
Jag testade just Adblock för Safari. Adblock är Da Shit, en sekund att ladda Sporthoj![]()
Även om jag av princip tycker att det är fel så står jag inte ut med väntetiden...
Nu vill jag inte vara någon sorts paragrafryttare som kommer och förstör stämningen, men det känns ju rätt taskigt att blocka reklamer med tanke på att det förmodligen är dom som ger Swedie cashen som behövs för att hålla sidan vid liv..?
Undantaget är väl då stackarna som sitter och kämpar med en handhållen manick iofs.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |