Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Hahaa @FreddaAbborre. At the moment, menade man GIVETVIS! A2M = Ass to Mouth. ATM = Minuten cash uttag i US.

Några frågor till Sportbike, som fortfarande är obesvarade:
-Varför just ROSA kedja? = Paris Hilton gillar dig o numera din ivrigaste sponsor...lr?
-Fick jag dig tillslut att inse att vara moderator o polis på SH = suger nowdays när lilla moi joinat in da house, hEHe Oops...:död

Last edited:
Drysens förmåga att hitta snygga kassörskor. :brynad

Ah, en annan klassiker!:tummenupp :D

Vi borde göra en lista med alla de mest välkända sh-profilernas "specialiteter", det kunde bli en bra tråd i sig själv:D

........

Jag har en fråga till alla: Om ni fick välja att vara som en annan sporthojare, vem skulle ni då välja? Om ni kunde få bli lika teknisk som Jörgen Karlsson, om ni kunde få trolla som Markus, om ni kunde få dra anekdoter som Guw, om ni kunde få dra paraleller till ballongknutar jämnt och ständigt samt vråla "I tells ya!" som Teo, om ni kunde få flumma som r1man, om ni kunde få göra vad det nu är skrotnisse gör, om ni kunde få skriva som Lucius eller elffors, om ni kunde handveva som Johansson, eller bli som någon helt annan. Kort sagt: Om ni kunde få en annan sporthojares "superkraft", vems skulle ni välja?

......som ALLA de du nämner.......och som Mattias och Sege - ingen kan skriva racerapporter från kön som de.........

Själv undrar jag ibland vart RGJohannes blev av ?....och är jag ensam om att ibland sakna NyTeknik ?

Kunna köra hoj som #44

......alla som har någon form av förstånd i behåll måste med all säkerhet hålla med dig om det här.......

Last edited:
Hårig, populär, omskriven, och kanske lite feminin? :va :D

Njä, egentligen så tänkte jag nog inte efter så mycket där... :)

:rofl :rofl :rofl :rofl

Det där var roligt!:D

Haha, min tanke bakom nomineringen av kung fotpinne som jesusbarn var väl mer att han befann sig "i andra änden av skalan" jämfört med de tre vise männen... Inte logiskt eller sådär egentligen, men det gjorde mig nyfiken på nomineringen av mig själv liksom:rolleyes:

Asbra motivation dock!:D

Som superkraft måste jag välja Toyman's hojgarage. :tummenupp

Där kan jag hålla med. Många klassiska skönheter i hans garage :tummenupp

Vilket leder till några frågor till Toyman:

Hur jäkla många hojar har du egentligen? :va
Och har du någon gång 'öppet hus' så en vanlig dödlig som jag kan kolla in vad som står i skattkammaren?

Hur bokar man hos "Jörgens skärgårdsresor" ?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul