Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Ford Granada v6 utan servo skareva!

Det är fanimej världens finaste bil! Att fler noterat detta:tummenupp
En Granada combi med V6, Automat och något lyxpaquet i form av träimitation på friborden, mm som dricker 3 liter milen och är helt omöjliga att köra på vintern. Det är fanimej världens bästa bil!

:Bugar

En Granada combi med V6, Automat och något lyxpaquet i form av träimitation på friborden, mm som dricker 3 liter milen och är helt omöjliga att köra på vintern. Det är fanimej världens bästa bil!

Har haft.
Inköpt för semesterresa.
Skrotad innan avfärd.

Några frågor till Sportbike, som fortfarande är obesvarade:
-Varför just ROSA kedja? = Paris Hilton gillar dig o numera din ivrigaste sponsor...lr?
-Fick jag dig tillslut att inse att vara moderator o polis på SH = suger nowdays när lilla moi joinat in da house, hEHe Oops...:död

1.-Den var ju röd på bilden när jag beställde den, när jag drog den ur förpackningen var det en helt annan färg, men jag tänkte "man eller mus" och monterade den.
Hälsa Paris och tacka.

2.Ja.

Jag hade äran att få köra en gammal rostig sådan dagen efter en hård midsommar i Tylösand i min ungdoms dagar :D

Jag har hört att ungrare är bäst, stämmer det? :kia
Jag har också en fråga till Kia. Jag ställde den i en annan tråd och har inte fått svar där, den här tråden lämpar sig kanske bättre.
Jag sitter just nu i en vårdnadskonflikt och vet att en separation kan ta fram det allra fulaste hos en människa...
Inte Gabor väl? :va

Kul tråd! :tummenupp

Jag har en fråga till alla: Om ni fick välja att vara som en annan sporthojare, vem skulle ni då välja? Om ni kunde få bli lika teknisk som Jörgen Karlsson, om ni kunde få trolla som Markus, om ni kunde få dra anekdoter som Guw, om ni kunde få dra paraleller till ballongknutar jämnt och ständigt samt vråla "I tells ya!" som Teo, om ni kunde få flumma som r1man, om ni kunde få göra vad det nu är skrotnisse gör, om ni kunde få skriva som Lucius eller elffors, om ni kunde handveva som Johansson, eller bli som någon helt annan. Kort sagt: Om ni kunde få en annan sporthojares "superkraft", vems skulle ni välja?
Jag skulle välja JKs förmåga att skriva så målande att det nästan är som 3D-film:
Ja tror det funkar lite som glassbilen. Han kör in på villagatan, honkar lite och blickar sedan upp mot de franska fönstrena, där vajar plötsligt sidengardinerna till lite diskret hos de mest ömhetstörstande damerna. Det är signalen, då svingar han sig upp för de ekboaserade trapphusen på sitt typiska orangutangvis. Neandertalsex e de nya. Typ helt frigjort.
"Man blir som en ny menska" har en anomym kvinna intygat i Östermalmsnytts insändarspalt.

Jag hänger mest i gbg-forumet nuförtin, kan du leda mig på rätt väg?
Det är inte GSXR1100R som rimmar, om jag säger så.

Jag har också en fråga till Kia. Jag ställde den i en annan tråd och har inte fått svar där, den här tråden lämpar sig kanske bättre.

Inte Gabor väl? :va

Kul tråd! :tummenupp
Det skulle ju i så fall omkullkasta hela den etablerade sanningen om den perfekte ungerske mannen. Scary.

Last edited:
En fråga till BIG RED:

Är du resultatet av en misslyckad befruktning mellan Mona Salin och Iron Mike ?

Om inte, kommer du från trakten nära Tjernobyl ?

Hahaa, roooligt Everybooty!! Se så, spring iväg o lek med er igen nu... :tummenupp

Linkan va fan skrev du i tråden nyss, det måste man bara få veta NU!!

Nej tyvärr,det är och förblir en bil för män med svaga handleder.
Till skillnad mot Honda Civic, som är en bil för kvinnor med hår på bröstet då eller? :va

Sökningen "site:sporthoj.com långa farbron civic" ger 199 resultat på Google. Eller ja, kanske 200 efter det här inlägget... :tummenupp

Till skillnad mot Honda Civic, som är en bil för kvinnor med hår på bröstet då eller? :va

Sökningen "site:sporthoj.com långa farbron civic" ger 199 resultat på Google. Eller ja, kanske 200 efter det här inlägget... :tummenupp
Jag provade "site:sporthoj.com esquire negativ"

Det gav bara 145 träffar :va

Vem fan är BigRed?
Varför har jag inte lagt märke till han fören den senaste veckan, även fast han verkar vara bundis med alla?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul