Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Last edited:
Ja vaffan hände med honom? Han är ju helt väck.

Fan vet, men jävlar vad bannad han blev...:D Allt han någonsin skrivit är borttaget från sidan, det är som att han aldrig funnits. Vore det inte för att folk talar om honom skulle man knappast ens veta att han över huvud taget existerat:D En superbanning värdig spammarnas mästare:D

Jag har en fråga till alla: Om ni fick välja att vara som en annan sporthojare, vem skulle ni då välja? Om ni kunde få bli lika teknisk som Jörgen Karlsson, om ni kunde få trolla som Markus, om ni kunde få dra anekdoter som Guw, om ni kunde få dra paraleller till ballongknutar jämnt och ständigt samt vråla "I tells ya!" som Teo, om ni kunde få flumma som r1man, om ni kunde få göra vad det nu är skrotnisse gör, om ni kunde få skriva som Lucius eller elffors, om ni kunde handveva som Johansson, eller bli som någon helt annan. Kort sagt: Om ni kunde få en annan sporthojares "superkraft", vems skulle ni välja?

Som superkraft måste jag välja Toyman's hojgarage. :tummenupp

Jag har en fråga till alla: Om ni fick välja att vara som en annan sporthojare, vem skulle ni då välja? Om ni kunde få bli lika teknisk som Jörgen Karlsson, om ni kunde få trolla som Markus, om ni kunde få dra anekdoter som Guw, om ni kunde få dra paraleller till ballongknutar jämnt och ständigt samt vråla "I tells ya!" som Teo, om ni kunde få flumma som r1man, om ni kunde få göra vad det nu är skrotnisse gör, om ni kunde få skriva som Lucius eller elffors, om ni kunde handveva som Johansson, eller bli som någon helt annan. Kort sagt: Om ni kunde få en annan sporthojares "superkraft", vems skulle ni välja?

För att vara lite seriös kommer Dr.Bike högt upp på den listan.
Men finns många som platsar där.

Ord. :(

Jag skulle vilja dränera Djürwgen på hans dieselkunskaper, Bushido på sin förmåga att med logiken/vetenskapen som vapen prata omkull religiöst folk, Skrotnisses förmåga att skriva allt i korta jäkligt fula meningar så man garvar fan.

Sen skulle jag vilja bo i krokarna där GuW bor så man slipper allt jävla salt och quinnor i minkpälsar :mad:

Tänkte också på honom, inte minst med tanke på trådens egentliga tema. Finns nog många, däribland jag själv, som skulle vilja fråga honom saker, om man nu fick fantisera och välja fritt bland alla SH-medlemmar.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul