Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Jörgen!

Vad har du för vinterbil?
Dieselmercan, racehojjen och tufftuffbåten är ju i vinterförvar. Är det apostlahestarna och socialsnöret som skjutsar runt på dig nu? :va

App app app.. Den här frågan är vital. :mattias Svara någon. :va
Har du liten snopp kvittar det. Knulla lite försiktigt bara så får hon sova vidare.:tummenupp

Man sätter på dem. Likar sexet svensk rodeo så var hon inte kåt.
Rodeo?! Som nyvaken?!? Nä, tror inte det.
Men jag håller med litegrann, testa så får du ju veta. Ingen kan läsa en annans tankar ändå. "Frågar" man inte får man inga svar lixom.:tungan

Har du liten snopp kvittar det. Knulla lite försiktigt bara så får hon sova vidare.:tummenupp
Jag håller på det. Jag menar, vad spelar det för roll om hon skriker och lever om när hon väl har vaknat? Då är hon ju vaken och det säger ju inget om att hon inte var kåt när hon sov.

Den intressanta följdfrågan blir om en tjej kan fejka orgasm när hon sover?

Jörgen!

Vad har du för vinterbil?
Dieselmercan, racehojjen och tufftuffbåten är ju i vinterförvar. Är det apostlahestarna och socialsnöret som skjutsar runt på dig nu? :va

Jag kvistar och cyklar och åker kommunalt på vintern. Det är rätt skönt att slippa bil i innerstan faktiskt. Men vid tillfällen som tex bänkning vintertid, då brukar jag låna skåpbil av kompisar.

Last edited:
Det är nog bara en träningsfråga.:D
Jag har i alla fall några gånger fått orgasm i sömnen. Trevliga drömmar...:tuttar
Att vakna av en orgasm kan ju vara trevligt (mindre så för en kille däremot :kladd :näsblod) men om man vaknar av att man fejkar en orgasm kanske det är dags att fundera över vad man egentligen drömmer om. :D

Nu ja, i vår när dom flockas runt din hoj och frågar hur fort den går, om det är en gixxer osv, då duger dom, visst?

gixxer my ass, säger jag då och klappar till de (med öppen handflata, såsom är brukligt i min turbankultur)...

du är inte moderator längre heller?

gixxer my ass, säger jag då och klappar till de (med öppen handflata, såsom är brukligt i min turbankultur)...

du är inte moderator längre heller?

Det gör du inte alls, du säger med låg röst "de e en sexhundra" och drar rodnande därifrån när dom skrattar åt dig.

Nej.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...