chevafantast
www.nj-racing.com
Har ni skinnställ om ni nångång skulle prova en moppe åxå??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
supernaut skrev:Kollade lite på Tour de France, inte mycket mer än huvudskydd där inte.
Jag slarvar ibland med skydden, har inget bra försvar för det.
Ni som inte åker en meter utan full skyddsutrustning, har ni hjälm när ni kör bil?
håkanolsson skrev:På något sätt, bör man kanske ha alla skydd man kan ha. Men det är en jäkla hets mot folkgruppen som kör utan. Man borde gå-på de klantarslen som vurpar istället. Jag har aldrig vurpat (på 20 år) och kommer aldrig göra det heller.(Det är bara min inställning och mitt mål) Jag kör lungt med enorma marginaler. Jag har aldrig incidenter heller. Skyll inte på bilar. Det är alltid "pilot error" Man kör så att man inte vurpar helt enkelt. Det finns inte på kartan att jag skulle vurpa. Vurpar man på hoj, då är man en klant.![]()
håkanolsson skrev:På något sätt, bör man kanske ha alla skydd man kan ha. Men det är en jäkla hets mot folkgruppen som kör utan. Man borde gå-på de klantarslen som vurpar istället. Jag har aldrig vurpat (på 20 år) och kommer aldrig göra det heller.(Det är bara min inställning och mitt mål) Jag kör lungt med enorma marginaler. Jag har aldrig incidenter heller. Skyll inte på bilar. Det är alltid "pilot error" Man kör så att man inte vurpar helt enkelt. Det finns inte på kartan att jag skulle vurpa. Vurpar man på hoj, då är man en klant.![]()
ambulans skrev:ja jag har inte heller vurpat nån gång ... Den enda gång som hojen har vickat , då har jag inte suttit på den.
Beror på samma faktor som dig, marginaler.. sen har jag sett alldeles för mkt. Jag törs helt enkelt inte att lägga ned som en del gör. eller ta en massa andra chanser.. Men så har jag klarat mig åxå.. Skulle gärna testa banåka dock, där man kan ta riskerna.
jag skiter fullständigt i om jag kommer sist.. jag vill åka motorcykel för att JAG tycker att det är roligt, inte för att impa på nån annan genom att vara först osv... Jag har en dotter varannan vecka på 11 år . Som gärna vill att jag kommer hem varje dag. Det är inte värt det helt enkelt. livet består av så mkt mera.
Lasker skrev:Då får du alldrig uppleva hur det är att åka på gränsen
håkanolsson skrev:Gränsen till vad? Till att vurpa? I trafik? Nej, vid den gränsen vill jag inte vara.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |