SSU ordförande i klister :p

Agent Apelsin skrev:
Vakterna skulle ha en bössa med bedövningspilar och är det någon som börjar bli bråkig eller för berusad så skjuter dom henne/honom på avstånd och bär ut personen under ordnade former när han/hon däckat av lite.
Skulle göra deras jobb mycket smidigare, mindre risk för skador både på den som blir avvisad och vakterna. :tummenupp

Curare är bra har jag hört :hihi

tror jag ska lägga in en bild av henne på Uglypeople!

Markus skrev:
För er kanske bollsportsutövning representerar tuffa killar och tjejer, för mig är det ungefär lika skräckinjagande som att hotas med ketting i tacket.

Så, enligt dig så finns det ingen som helst möjlighet att en person som har rugby som fritidssysselsättning kan vara mindre främmande för fysiska konfrontationer än en person som har shack & frimärkssamling som sitt brinnande intresse?

En rugbyspelare borde inte vara rädd för fysiska konfrontationer, man har valt lite fel hobby då.

Fredr28 skrev:
En rugbyspelare borde inte vara rädd för fysiska konfrontationer, man har valt lite fel hobby då.

Jag har spelat rugby. Jag var förvisso inte i klungan men ändå på planen.
Och ja, jag hade valt helt fel sport för man gör jätteilla och alla har nån undertryckt längtan efter att få krama andra män, det gäller förmodligen i duschen med.

Fredr28 skrev:
Nej! Inte enas!

Klart som fan att en f.d rugbyspelare på ~80kg kan ge en bättre tackling än en kontorsråtta på ~60kg.
Samt en rugbyspelare är ju inte direkt rädd för att få lite ont.
Jag som är kontorsråtta på nästan 80 kg då? Får jag va med o tacklas?

HanneZ skrev:
Jag som är kontorsråtta på nästan 80 kg då? Får jag va med o tacklas?

Visst får du det :tummenupp .

Mina vikt angivelser var dock mer avsett för kvinnor då det är en kvinlig f.d rugbyseplare som diskuteras.

Bifogat

• annany90.jpg
    annany90.jpg
    5 KB · Visningar: 177
Jag har varit på Crazy Horse en gång*, garderobiären (läktarens lillebrorsa?) snodde ur min kompis jacka. :tomten

*=jag hade jättebra anledning. :fakta

Jag var på en krog i gbg en gång, krossade ett glas och slogs med vakte(ern)n(a). Inte fan kom Silbersky och hjälpte mig! Jag hamnade på rygg i snön med blödande panna.

Jag sade till min mamma; Jag var dyngrak och betedde mig som ett svin. Hon förlät mig.

:fyllisar

foppa skrev:
Hon har tydligen testat ett dygn som uteliggare. "its time to take it to the next level"

http://www.ssu.se/index.php?p=2&a=1826

Vad härnäst, inställa sig på kva hinseberg med de andra burhönsen...

Hahahaha, men vafan. Skitjobbigt att vara uteliggare ett dygn. Kläderna hinner ju inte bli svettiga, man behöver inte ens sova utan man kan vara vaken, lite hungrig kanske man blir men inte farligt. Hon kan ju testa en månad istället så kanske hon får nån inblick i hur det är.

Markus skrev:
Men hon skrev ju en bra redogörelse, lika lång som en genomsnittsnotis i aftonbladet:
http://www.ssu.se/index.php?p=2&a=1824
Hon har en systempåse också så det ska se äkta ut. Undrar om hon drack nå sprit? Isåfall så var det väl ungefär som hultsfred förutom att hon hade det mindre skitigt och klart tystare än vad jag hade det. Tror jag frös med också första natten eftersom att jag hade gått i vattnet med skorna och glömde ta av mig dom när jag somnade, glömde sovsäck också.

Markus skrev:
Men hon skrev ju en bra redogörelse, lika lång som en genomsnittsnotis i aftonbladet:
http://www.ssu.se/index.php?p=2&a=1824

Jag tror att det där med "pröva-på-uteliggar-livet" är en efterkonstruktion...
Egentligen var det bara en av hennes vanliga toksuparkvällar som spårade ur. Denna kväll blev hon, sin vana trogen avvisad från krogen och slocknade sedan på en parkbänk och missade senaste tåget. Då hon dessutom missade sitt morgonmöte dagen efter samt att någon hävade att de sett henne på just denna parkbänk så dök efterkonstruktionen upp:
- Jag testade på uteliggarlivet! Jag ville veta hur det kändes att vara hemlös! Svarar då en påtagligt bakfull och sliten Anna...

...med denna bistra erfarenhet i bagaget är det då heller inte så svårt att förstå hennes reaktion på Crazy Horse. När vakten meddelade att han hade för avsikt att visa ut dem från lokalen mindes Anna plötsligt den hemska natten på bänken på perongen.
- NEEEJ, INTE EN NATT TILL!!! vrålade Anna till "Läktaren".
Läktaren blev överaskad över hennes plötsliga utbrott men gjorde sitt bästa för att kasta ut henne.
När Anna till slut insåg att hon skulle åka ut i kylan förstod hon att det bara fanns en sak att göra för att slippa en natt på bänken..
- Fighta fighta fighta!! ...då får jag ialafall en madrass hos polisen! :tummenupp

Kan ingen länka till "how to not get your ass kicked by the police"? Skulle passa bra kanske :D

Äcklig fyllkärring, rödstrumpa till på köpet. Hon får väl för fan stå för vad hon gjort. Är man dyngrak och lever rövare ska man ha stryk.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...