SSU ordförande i klister :p

Inse att SSU-kärringen var på både SVT:s och tv4:s morgonsändningar idag och satt i sofforna och grinade. Cheezus alltså. Sist jag blev påhoppad av vakterna fick jag bara en bakfyllepizza. Som jag betalade för och hämtade själv. Slutsats: Hon måste vara en väldigt speciellt person iom att det helt plötsligt är riksnyheter när en gapig brud blir nerbrottad av en vakt.

Halogen skrev:
Inse att SSU-kärringen var på både SVT:s och tv4:s morgonsändningar idag och satt i sofforna och grinade.

Jar tror iofs knappast att det var hon själv som tjatade sig till en intervju...
- Snälla snälla media.. Kan ni inte komma och filma mig när jag sitter blek, bakfull och trött som fan med blesyrer i nyllet å gnäller?!

Halogen skrev:
Inse att SSU-kärringen var på både SVT:s och tv4:s morgonsändningar idag och satt i sofforna och grinade. Cheezus alltså. Sist jag blev påhoppad av vakterna fick jag bara en bakfyllepizza. Som jag betalade för och hämtade själv. Slutsats: Hon måste vara en väldigt speciellt person iom att det helt plötsligt är riksnyheter när en gapig brud blir nerbrottad av en vakt.

Men hon är ju faktiskt politiker!!! Hon skall ju inte behöva finna sig i att bli behandlad som en vanlig människa :mattias
Upprörande. Nu får krogen allt trösta henne med ett ordentligt skadestånd. Och gärna systembolaget också, det var antagligen de som levererade spriten till krogen.

Stackars små flickor.
De skulle precis lämna lokalen utan protester som de blivit ombedda att göra (helt utan anledning), då kommer en galen dörrvakt som misshandlar en av dem och blir dessutom helt oprovocerat kallad för vit slampa/hora slödder osv...

TERMINATOR skrev:
Hon ljuger jävla sossefjolla..

Jag tycker det är väldigt spännande med alla som inte var i närheten men ändå vet vem som ljuger och vem som talar sanning...

Har ni fått utbildning av Saida?
:va

korvgubbe skrev:
Jag tycker det är väldigt spännande med alla som inte var i närheten men ändå vet vem som ljuger och vem som talar sanning...

Personligen har jag vid ett fletal tillfällen passerat krogen kvällstid så jag kan lätt tänka mig hur det gick till. JeTtE lEtT. :fakta

Vild gissning:

Snart visar det sig att hon verkligen skrek rasistiska tillmälen och slogs och levde rövare, men då skyller hon istället på att hon blivit drogad av nån illvillig människa som stoppat något i hennes och väninnans glas, och det kan faktiskt leda till ett temporärt anfall av Tourettes symptom, vilket förklarar beteendet och det fula språket, för SÅ är hon ju inte innerst inne. Fråga hennes pressekreterare så får ni höra.

Först inga skador, sedan skador. Hur går detta till? :va
ibilen463.jpg

sjodinetta153.jpg

Spinky Spendrup skrev:
Först inga skador, sedan skador. Hur går detta till? :va
http://www.dn.se/content/1/c6/51/70/65/ibilen463.jpg[/MG]
[IMG]http://www.dn.se/content/1/c6/51/70/65/sjodinetta153.jpg[IMG][/QUOTE]

Hahaha.. Det här blir ju bara intressantare och intressantare! :lol

Spinky Spendrup skrev:

Ett blåöga framträder ju inte direkt, så det är inte så överraskande att det inte syns på bilden. Det ser ju lite svullet ut på bilden men det kan likväl vara p.g.a. dålig bildkvalitet eller allergisk reaktion mot polisen.
Skrapsåren på kinden antar jag hon fick i fyllecellen :)

Förövrigt bra timing av henne, valår och allt. Tror ni sossarna kommer att bli påminda om detta några gånger under året? :D

edit: nån annan som tycker hon liknar Kikki Danielsson? Allt som saknas är en falukorv i handen...

zoddri skrev:
Ett blåöga framträder ju inte direkt, så det är inte så överraskande att det inte syns på bilden. Det ser ju lite svullet ut på bilden men det kan likväl vara p.g.a. dålig bildkvalitet eller allergisk reaktion mot polisen.
Skrapsåren på kinden antar jag hon fick i fyllecellen :)

Förövrigt bra timing av henne, valår och allt. Tror ni sossarna kommer att bli påminda om detta några gånger under året? :D

edit: nån annan som tycker hon liknar Kikki Danielsson? Allt som saknas är en falukorv i handen...

Det är inget blåöga det är ett skrubbis. Hade det vart där hade det synts på bilden. Vi kan nog utåg från att det kom till på hotel Gripen.

Förövrigt har damen i fråga spelat rugby i damlandslaget (jasså vi hade ett sånt!?) så hon e nog inte nån nätt liten sak och helt enkel att ha att göra med i ett uppretat tillstånd.

korvgubbe skrev:

nää men har varit på ca 150 rättegångar just i sånna här ärenden, och det är jävligt konstigt att det alltid är vaktens fel oavsett vad som hänt.

jag blev anmäld för övervåld av en snubbe, han påstog att jag hade knäat honom på pungen, det roliga va att jag inte änns va där när han blev utplockad

korvgubbe skrev:

jag tror folk uttrycker en åsikt eller kanske förhoppning, begrepp som du borde vara väl förtrogen med.... :rolleyes:

fazerfun skrev:
jag tror folk uttrycker en åsikt eller kanske förhoppning, begrepp som du borde vara väl förtrogen med.... :rolleyes:

Nu tror jag väl iofs inte Herr terminator har fel.... ..men det är ändå roande att höra den typen av benhård övertygelse och det följande fördömmandet. Skulle vara en aning lustigt om det faktiskt visade sig vara så att åkerspöket hade rätt å vakten var den som ljög....

Oddjob skrev:
Sen undrar jag VEM I HELVETE skulle sitta och se ledsen ut på bild som hon gjorde på framsidan till metro.

Skulle jag ta ett par hundra kort av dig medan du gav en intervju skulle jag nog ha kort där du ser både lessen, arg, glad, förbannad, manisk och kåt ut... Sen är det bara upp till mig å välja hur jag vill framställa dig...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman