Wurstonkel, lysande!!!korvgubbe skrev:Jag tror att det där med "pröva-på-uteliggar-livet" är en efterkonstruktion...
...
- Fighta fighta fighta!! ...då får jag ialafall en madrass hos polisen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wurstonkel, lysande!!!korvgubbe skrev:Jag tror att det där med "pröva-på-uteliggar-livet" är en efterkonstruktion...
...
valmers skrev:Äcklig fyllkärring, rödstrumpa till på köpet. Hon får väl för fan stå för vad hon gjort. Är man dyngrak och lever rövare ska man ha stryk.
sweborn skrev:När han dyker upp vet man att den anklagade är skyldig.
Ge er då, knivkalle var ju oskyldig iallafall. Var på en fest med han och drack en jättemassa sprit och lyssnade på ultimathule. En sån kille skulle aldrig kunna göra nånting.Markus skrev:Du har en poäng. Faktiskt.
honkiie skrev:Ge er då, knivkalle var ju oskyldig iallafall.
Nejnej, omöjligtMarkus skrev:Just han är nog mest skyldig av alla Leffes kunder.
Victor skrev:Se här: http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,770947,00.html
Ronnie verkar iallafall fattat vad det handlar om.
korvgubbe skrev:Jag tror att det där med "pröva-på-uteliggar-livet" är en efterkonstruktion...
Egentligen var det bara en av hennes vanliga toksuparkvällar som spårade ur. Denna kväll blev hon, sin vana trogen avvisad från krogen och slocknade sedan på en parkbänk och missade senaste tåget. Då hon dessutom missade sitt morgonmöte dagen efter samt att någon hävade att de sett henne på just denna parkbänk så dök efterkonstruktionen upp:
- Jag testade på uteliggarlivet! Jag ville veta hur det kändes att vara hemlös! Svarar då en påtagligt bakfull och sliten Anna...
...med denna bistra erfarenhet i bagaget är det då heller inte så svårt att förstå hennes reaktion på Crazy Horse. När vakten meddelade att han hade för avsikt att visa ut dem från lokalen mindes Anna plötsligt den hemska natten på bänken på perongen.
- NEEEJ, INTE EN NATT TILL!!! vrålade Anna till "Läktaren".
Läktaren blev överaskad över hennes plötsliga utbrott men gjorde sitt bästa för att kasta ut henne.
När Anna till slut insåg att hon skulle åka ut i kylan förstod hon att det bara fanns en sak att göra för att slippa en natt på bänken..
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |