SSU ordförande i klister :p

korvgubbe skrev:
... åkerspöket hade rätt å vakten var den som ljög....

Åkerspöke? Snacka om härskarteknik, så snart en kvinna ska kommenteras så ska det vara nedlåtande om hennes person och inte om hennes åsikt eller ståndpunkt. :mad:

Dessutom är det väl ganska uppenbart att "läkaren" ljuger? :confused:

Jag vill ha en poll á Aftonblaskan:

Vem tror du på?

1. SSU-tjejen
X: Ingen
2. Läkar-vakten

Markus skrev:
Åkerspöke? Snacka om härskarteknik...

OKej okej... Väktaren var rätt ful han med! :3freak

...Jag tror iofs båda ljuger rätt friskt.. För att bli nekad att köpa på Crazy Horse lär man ha druckit mer än en stor stark och ett glas rött..

...och för att bli rätt friskt påpucklad av vakter behöver man inte riva halva inredningen...

Så därför ka jag inte svara vem som ljuger och vem som talar sanning eftsrom jag tror att båda två ljuger.

Vem som däremot ljuger mest är svårt att säga. Ingen rök utan eld.

Edit1:
Jag väljer alltså alternativ X.

korvgubbe skrev:
Skulle jag ta ett par hundra kort av dig medan du gav en intervju skulle jag nog ha kort där du ser både lessen, arg, glad, förbannad, manisk och kåt ut... Sen är det bara upp till mig å välja hur jag vill framställa dig...
Hehe du har en poäng där.

kåt är jag väl alltid så då hade ni fått se hur snygg jag är.. grrr.. :tuttar

:rolleyes:

Markus skrev:
Åkerspöke? Snacka om härskarteknik, så snart en kvinna ska kommenteras så ska det vara nedlåtande om hennes person och inte om hennes åsikt eller ståndpunkt. :mad:

Jag vill ha en poll á Aftonblaskan:

Vem tror du på?

1. SSU-tjejen
X: Ingen
2. Läkar-vakten

Läkar-vakten (en sk. "läktare"). Honom tror jag på.

Halogen skrev:
Läkar-vakten (en sk. "läktare"). Honom tror jag på.

Trots att han jobbar på östermalms skitigaste ställe - och känner sig hotad av en liten hon-sosse?
Nä, han ljuger.

korvgubbe skrev:
Det var ju flera honsossar.. Du om någon borde väl veta hur jobbiga de är när de konspirerar och gaddar ihop sig!

Sluta sprid falska nidbilder av mig! :fatta!
Jag har ingen erfarenhet av sossehorder, I-N-G-E-N. :fakta

Gör avbön!

Markus skrev:
Trots att han jobbar på östermalms skitigaste ställe - och känner sig hotad av en liten hon-sosse?.

Han blev nog rätt överaskad :D . Han resonerade nog som du ungefär, sedan så visade det sig att det var en full och arg f.d rugbylandslagsspelare (enl. Tjoffe)

Markus skrev:
Sluta sprid falska nidbilder av mig!

Flåt.. ska aldrig mer antyda att du ogillar sossar. Jag gör härmed avbön:

Jag ber om ursäkt om jag i skrift kan ha gett sken av att Markus skulle ogilla socialdemokrater. Detta är självklart fel. Markus har ingenting emot enskilda socialdemokrater och än mindre något emot dem som grupp eller ens parti.

Kan vi inte innan vi fortsätter enas om att en rugbyspelare inte utgör ett större hot än en innebandyspelare pga sin hobby?

Det här luktar lågstadie och "jag kan karate"-snack.

korvgubbe skrev:
Flåt.. ska aldrig mer antyda att du ogillar sossar. Jag gör härmed avbön:

Jag ber om ursäkt om jag i skrift kan ha gett sken av att Markus skulle ogilla socialdemokrater. Detta är självklart fel. Markus har ingenting emot enskilda socialdemokrater och än mindre något emot dem som grupp eller ens parti.

:mad: :finger :mad: :finger :mad: :finger :mad: :finger :mad:

Markus skrev:
Kan vi inte innan vi fortsätter enas om att en rugbyspelare inte utgör ett större hot än en innebandyspelare pga sin hobby?

Nej! Inte enas!

Klart som fan att en f.d rugbyspelare på ~80kg kan ge en bättre tackling än en kontorsråtta på ~60kg.
Samt en rugbyspelare är ju inte direkt rädd för att få lite ont.

Markus skrev:

Det här luktar lågstadie och "jag kan karate"-snack.

Inte? En storväxt folkilsk brud är ju defacto svårare att kasta ut via fysiskt handgemäng än en småväxt dito. Rugbyspelare är traditionellt av den förra typen, och av det jag såg på tv imorse så stämmer det även på ssu-bruden. Eller vad menar du?

Det känns tryggt att dom klassiska kommentarerna kom med:
"Hon kallade mig för svartskalle"
"Han kallade mig för hora"
Universalursäkter, då är allt tillåtet!

Ekberg skrev:
Hon lär ju inte lämna in kvittot för den här kvällen iallafall.

:lol
Men alla verkar missa grundfrågan här. Är det verkligen förenligt med politiska ambitioner att gå på Galna Hästen? Vad kommer härnäst, partikongress på Garbo i sumpan? Tvi vale!

korvgubbe skrev:
Nu tror jag väl iofs inte Herr terminator har fel.... ..men det är ändå roande att höra den typen av benhård övertygelse och det följande fördömmandet. Skulle vara en aning lustigt om det faktiskt visade sig vara så att åkerspöket hade rätt å vakten var den som ljög....

Finns säkert fall där vakten/vakter ljugit om vad som hänt, finns rötägg även i denna yrkeskår men jag tycker att det är rätt illa att det alltid är den där jävla vakten som gör fel. jag vill oxå förtydliga att det INTE är väktare som står i dörren på krogen utan ORDNINGSVAKTER, det är stor skillnad mellan dessa 2. Ordningsvakten får bruka våld om det behövs för att utföra en uppgift MEN inte mer våld än situvationen kräver.

jag svarar gärna på frågor ang detta då det kommer upp då och då men skicka pm då

Ställ er i dörren en kväll under lönehelgen. Släpp in ett gäng rödisar som super sig fulla. Sen när man skall avvisa dom börjar dom :4skrika, rör man dom med lillfingret så skriker dom övervåld, fascistsvin och börjar vifta med armarna. Och innan du hinner blinka så är det plötsligt en kvinnofråga, klasskamp, förtryck av utländsk regim och höjda skatter.

Jag blir så jävla trött på alla gnäll*****!!!

Till alla som tycker att alla vakter är svin; Drick eran ***** öl, stå upprätt och om ni blir avvisade följ med ut och sluta tjafsa. :fatta!

Såklart det finns många idiotiska vakter men det finns alltid 3 ägg bland gästerna per vakt.

Backblade skrev:
Ställ er i dörren en kväll under lönehelgen. Släpp in ett gäng rödisar som super sig fulla. Sen när man skall avvisa dom börjar dom :4skrika, rör man dom med lillfingret så skriker dom övervåld, fascistsvin och börjar vifta med armarna. Och innan du hinner blinka så är det plötsligt en kvinnofråga, klasskamp, förtryck av utländsk regim och höjda skatter.

Jag blir så jävla trött på alla gnäll*****!!!

Till alla som tycker att alla vakter är svin; Drick eran ***** öl, stå upprätt och om ni blir avvisade följ med ut och sluta tjafsa. :fatta!

Såklart det finns många idiotiska vakter men det finns alltid 3 ägg bland gästerna per vakt.

Vakterna skulle ha en bössa med bedövningspilar och är det någon som börjar bli bråkig eller för berusad så skjuter dom henne/honom på avstånd och bär ut personen under ordnade former när han/hon däckat av lite.
Skulle göra deras jobb mycket smidigare, mindre risk för skador både på den som blir avvisad och vakterna. :tummenupp

Det är väl klart som fan att hon gjort NÅGOT... Hela personalen på stället stödjer vaktens version. Det vore ju lättare/smartare för dem, ifall så var fallet, att ta avstånd från vakten, hans handlande och hela tillställningen.

Dessutom! Så låser polisen in henne!?! Det det är ju högst osannolikt att de skulle göra om hon var lugn vid gripandet.

Jag säger inte därmed att det använts mer våld än vad som krävdes eller att vakten pratar 100% sanning.

Men som sagt. Ingen rök utan eld..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...