björn.e
hej hej
Mad Moose skrev:Yea, nu börjar det likna nått. Nu väntar hela media med spänning på Kobbes motatack.![]()
Ähhh han har fullt upp med att beställa kit delar till hans "såkallade" STD hoj...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mad Moose skrev:Yea, nu börjar det likna nått. Nu väntar hela media med spänning på Kobbes motatack.![]()
ecce skrev:Ok här kommer lite.
1: Kobbe har blivit lite lönnfet och kommer inte orka mer än 5 varv![]()
2:Kobbe tror inte på Jamahaaa utan vill igenkligen åka Kawa![]()
3: Kobbe är en wuss som inte vågar gasa nått där av får han pisk![]()
4: Kobbe vågar inte åka på sladd![]()
Så jag säger baradå Kobbe du kommer få så mycket smisk att du inte vågar visa dig på LMS nått mer.
björn
ecce skrev:Ähhh han har fullt upp med att beställa kit delar till hans "såkallade" STD hoj...
Mad Moose skrev:Enligt säkra källor (som jag naturligtvis inte kan avslöja) har ecce blivit sed utanför Kobbes garage. Uppgiftslämnarna är ganska säkra på att det rör sig om ett kommande sabotage från ecces sida. Ryktena säger att ecce själv tjockat till sig så kraftigt att inte ens en ny SS-hoj skulle orka bära honom. Den säkra källan misstänker att ecce kommer att byta Kobbes motor och sätta i en gammal Sachs tvitacktare.![]()
Kobbe skrev:Ecce behöver inte vara orolig för sabotage eftersom jag känner mig ganska bekväm i rollen som favorit i den kommande bataljen.
Jag ska till och med bjuda på några tips hur han ska få fart på fulkawan.
1: Koppling, vid start släpps den ut först när röda lampan släcks(VIKTIGT!).
2: Varvräknare, håll nålen över 10000 rpm.
3: Gashandtag, vrids till stoppet mest hela tiden.
4: Broms, används så lite som möjligt innan kurvor, inte på rakorna även om det kan kännas otäckt när det går fort.
Såja Ecce!!ecce skrev:ARRRGGGHHH DINN LILLLAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Kobbe skrev:Jag ska till och med bjuda på några tips hur han ska få fart på fulkawan.
ecce skrev:ARRRGGGHHH DINN LILLLAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Är det Valentino som vaktar?Kobbe skrev:Ja det kan kännas frustrerande när man inser att det finns mycket man inte tänkt på tidigare![]()
Förresten så är R6:an numera larmad och vaktas dygnet om av patrullerande vakter![]()
LOTTAK skrev:Är det Valentino som vaktar?![]()
Kobbe skrev:Ecce behöver inte vara orolig för sabotage eftersom jag känner mig ganska bekväm i rollen som favorit i den kommande bataljen.
Jag ska till och med bjuda på några tips hur han ska få fart på fulkawan.
1: Koppling, vid start släpps den ut först när röda lampan släcks(VIKTIGT!).
2: Varvräknare, håll nålen över 10000 rpm.
3: Gashandtag, vrids till stoppet mest hela tiden.
4: Broms, används så lite som möjligt innan kurvor, inte på rakorna även om det kan kännas otäckt när det går fort.
Ja nog ser han skräckinjagande ut alltidKobbe skrev:Japp! Akta er, hojtjuvar och sabotörer!
Kobbe skrev:Ja det kan kännas frustrerande när man inser att det finns mycket man inte tänkt på tidigare![]()
:
blade00 skrev:Verkar bli ett kul race det här, man kanske skulle lasta in skrotet och komma ner o lära sig köra i snö o driv-is.
Med så mycke gas och bromspunkter runtbanan förstår jag om Ecce blev sjösjuk av fjädringenKobbe skrev:Ja du Ecce det var en fin liten karta över hur man ska köra, vem har ritat den?
Det kan ju knappast vara du. Jag har tagit mig friheten att göra om den så att den passar din körning på senaste tisdagsträningen![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |