rust29
aka Stefan - Race on!
Glöm inte sjösjuketabletterna till B-racet, kan behövas så som du gungade omkring igår kväll...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rust29 skrev:Glöm inte sjösjuketabletterna till B-racet, kan behövas så som du gungade omkring igår kväll...
ecce skrev:Det kan behövas, men det kommer att gå fortare och då tror jag inte hon lägger sig platt i kurvorna![]()
björn
56Kobbe skrev:Det kan också bli så att du lägger dig platt i esset när du ska hänga med i det übergrymma tempot jag tänker hålla på rejset![]()
Kobbe skrev:Det kan också bli så att du lägger dig platt i esset när du ska hänga med i det übergrymma tempot jag tänker hålla på rejset![]()
ecce skrev:Vilket dåjag springer ju fortare runt än vad du åker
![]()
![]()
Strandelin skrev:Verkar desperat det här Björn, tror nog att du insett att du kommer att bli frånåkt av Kobbe.
Är så säker på att Kobbe kommer före dig att jag lovar dig ett helt nytt 15 kuggars Renthal framdrev till din Honda om du har bättre varvtid.
ecce skrev:Höööruu du har ju komit över till den mörka sidan så du borde ju hålla på migJag vet att Kobbe drömer mardrömar om att det ska slå slint i huvet på mig :kocko för då vet han att han åker på dangel. Vidare så kommer jag troligtvis efter helgen inte vara ägare till Subban längre
. Så när jag nu paserar linjen före kobbe kan du servera en kall lättöl i stället
![]()
gixxermf skrev:Det ska bli fint att se kobbe köra låga 55r... som han körde i tisdags kommer inte det bli några som helst problem på racet... hans snabbaste varv kommer att bli 54.89...
ecce skrev:Bhaaa släng på 3-4 så är du nog i närhetenKobbe är ju inte så dum på att plocka fram
själv så det är inte avgjort än men jag tror jag har en rimlig chans i alla fall
![]()
björn
Kobbe skrev:Jaha vi ska tydligen köra 54r bägge två. Det kommer ju bli tidernas race
![]()
Kobbe skrev:Jaha vi ska tydligen köra 54r bägge två. Det kommer ju bli tidernas race
![]()
Är det fjäsk nu Ecce?ecce skrev:Du och jag Kobbe Du och jag![]()
ecce skrev:Du och jag Kobbe Du och jag![]()
Mad Moose skrev:Men va f.., inget sånt där fjäsk. Nu vill vi se två kombattanter som hatar varandra. Ni ska bara kasta skit och smutskasta varandra och sprida elaka rykten.![]()
![]()
Hela Sviestad ska delas i två läger på tävlingsdagen.
Vi vill se LÖPSEDLAR!
![]()
ecce skrev:Ok här kommer lite.
björn
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien