Sprängskiss???

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Håller på o meckar me mcn nu o behöver först o främst en spräng skiss på motorn till en nsr 125 90årsmodel
någon som har de??

AleX skrev:
Håller på o meckar me mcn nu o behöver först o främst en spräng skiss på motorn till en nsr 125 90årsmodel
någon som har de??
Finns inte...typ (itne på nätet iaf)

Däremot finns det på den nya modellen som är snarlik! Du känner nog igen en del:

schem1.jpg

schem3.jpg

schem6.jpg

schem9.jpg

http://www.nsr125.com/schem.htm

Tack hittade den innan oxå men men nu e de fixat i alla fall men de skulle va bra om någon kan fixa hit spräbngskisser på nsrav tidigare mopdel runt 90

AleX skrev:
Tack hittade den innan oxå men men nu e de fixat i alla fall men de skulle va bra om någon kan fixa hit spräbngskisser på nsrav tidigare mopdel runt 90
Det mesta stämmer rakt av motormässigt mellan nya och gamla modellen av NSR, så det brukar fungera utmärkt att se på sprängskisser från den nya modellen.

SpeedAbuser skrev:
Det mesta stämmer rakt av motormässigt mellan nya och gamla modellen av NSR, så det brukar fungera utmärkt att se på sprängskisser från den nya modellen.
¨

de stämmer men mitt problem löste sig så jag e nöjd.. men tänkte göra lite mer ingrepp snart så då skulle de va bra...

förövrigt va mitt problem att jag inte fick av den svarta motorkåpan på vänster sida (om man sitter på mcn)
men de visade sig att den lilla hylsan va lite bråkig.. (våld löser de mesta::-) :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back