Sprängskiss???

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Håller på o meckar me mcn nu o behöver först o främst en spräng skiss på motorn till en nsr 125 90årsmodel
någon som har de??
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
AleX skrev:
Håller på o meckar me mcn nu o behöver först o främst en spräng skiss på motorn till en nsr 125 90årsmodel
någon som har de??
Finns inte...typ (itne på nätet iaf)

Däremot finns det på den nya modellen som är snarlik! Du känner nog igen en del:

schem1.jpg

schem3.jpg

schem6.jpg

schem9.jpg


http://www.nsr125.com/schem.htm
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Tack hittade den innan oxå men men nu e de fixat i alla fall men de skulle va bra om någon kan fixa hit spräbngskisser på nsrav tidigare mopdel runt 90
 

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hässelby
Hoj
Ingen
AleX skrev:
Tack hittade den innan oxå men men nu e de fixat i alla fall men de skulle va bra om någon kan fixa hit spräbngskisser på nsrav tidigare mopdel runt 90
Det mesta stämmer rakt av motormässigt mellan nya och gamla modellen av NSR, så det brukar fungera utmärkt att se på sprängskisser från den nya modellen.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
SpeedAbuser skrev:
Det mesta stämmer rakt av motormässigt mellan nya och gamla modellen av NSR, så det brukar fungera utmärkt att se på sprängskisser från den nya modellen.
¨


de stämmer men mitt problem löste sig så jag e nöjd.. men tänkte göra lite mer ingrepp snart så då skulle de va bra...

förövrigt va mitt problem att jag inte fick av den svarta motorkåpan på vänster sida (om man sitter på mcn)
men de visade sig att den lilla hylsan va lite bråkig.. (våld löser de mesta::) :rolleyes:
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top