Sprängskiss???

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Håller på o meckar me mcn nu o behöver först o främst en spräng skiss på motorn till en nsr 125 90årsmodel
någon som har de??

AleX skrev:
Håller på o meckar me mcn nu o behöver först o främst en spräng skiss på motorn till en nsr 125 90årsmodel
någon som har de??
Finns inte...typ (itne på nätet iaf)

Däremot finns det på den nya modellen som är snarlik! Du känner nog igen en del:

schem1.jpg

schem3.jpg

schem6.jpg

schem9.jpg

http://www.nsr125.com/schem.htm

Tack hittade den innan oxå men men nu e de fixat i alla fall men de skulle va bra om någon kan fixa hit spräbngskisser på nsrav tidigare mopdel runt 90

AleX skrev:
Tack hittade den innan oxå men men nu e de fixat i alla fall men de skulle va bra om någon kan fixa hit spräbngskisser på nsrav tidigare mopdel runt 90
Det mesta stämmer rakt av motormässigt mellan nya och gamla modellen av NSR, så det brukar fungera utmärkt att se på sprängskisser från den nya modellen.

SpeedAbuser skrev:
Det mesta stämmer rakt av motormässigt mellan nya och gamla modellen av NSR, så det brukar fungera utmärkt att se på sprängskisser från den nya modellen.
¨

de stämmer men mitt problem löste sig så jag e nöjd.. men tänkte göra lite mer ingrepp snart så då skulle de va bra...

förövrigt va mitt problem att jag inte fick av den svarta motorkåpan på vänster sida (om man sitter på mcn)
men de visade sig att den lilla hylsan va lite bråkig.. (våld löser de mesta::-) :rolleyes:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back