Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Man blir ju inte mer motiverad heller när allt bara krånglar o jävlas :mad:

På vägen till kontoret i det förb.... skitvädret så tappade min splitter nya bil all kraft:va

Kickdown gav ca 3000 varv mitt i en omkörning och jag blev i princip stillastående...................

Jag emigrerar någonstans där man kan åka hoj året runt:tummenupp

I hate mondays:trött

Jag är hungrig nu.
Det blir fiskpinnar och potatismos till lunch, för att piffa till det lite extra ska jag ha Heinz ketchup till. Mumsfillibabba!

Fiffan - magen blir lite lätt arg på en när man ska vara på Gotland så här länge. När magen är sur drar med sig hela kroppen i fallet. Fiffan

ronk

På vägen till kontoret i det förb.... skitvädret så tappade min splitter nya bil all kraft:va

Kickdown gav ca 3000 varv mitt i en omkörning och jag blev i princip stillastående...................

Jag emigrerar någonstans där man kan åka hoj året runt:tummenupp

I hate mondays:trött

Gick alldeles utmärkt att köra hoj idag... :yoparty

Jag känner mig hungrig, fast det räcker nog med en liten påse med brunt guld i som man kan lägga under läppen:tummenupp :rolleyes: :)

Någon som behöver garageplats + mekassistans idag? Tänkte vara ute i garaget hela dagen och pilla med lite allt möjligt, det är ju så trist väder:näsblod Har utrymme för några hojar :tummenupp Jag kan spänna kett... kedjor:tummenupp

Fiffan - magen blir lite lätt arg på en när man ska vara på Gotland så här länge. När magen är sur drar med sig hela kroppen i fallet. Fiffan

ronk

Såpass....ja nån sur ronk vill vi inte ha till Göteborg..:ajjabajja ....det är bara att göra den stora tarmrensningen innan han återvänder....:zpy

Fiffan, jag vill bara hem o snarka! :gnissla

Va ere för status på din ride?

Me 2!!

Status är: skit!
Ingen klart om vad som är fel på skiten...
Misstankar kring kamkedjesträckare eller vevlager men inget mer vet jag.
Dem ska ringa idag eller imorn med besked.

ronk

magen är inte så jätteförtjust i sweden rock heller, och min vita vecka som jag skulle ha förra veckan sket sig redan på onsdagen:näsblod

Nytt försök denna vecka, so far so good :)

Last edited:
Jag är hungrig nu.
Det blir fiskpinnar och potatismos till lunch, för att piffa till det lite extra ska jag ha Heinz ketchup till. Mumsfillibabba!

Ketchup till fiskpinnar?! :zpy
Här blir det pasta med nån biff och champinjonsås.

Idag har jag varit duktig och tränat på morgonen. Gravid-anpassad styrketräning är verkligen jobbigt. :rolleyes: Men det känns nyttigt.

10 veckor kvar till 6 månaders "ledighet" :banana

Jo det vet jag om, men om jag satsar på en vit arbetsvecka borde jag kanske lyckas? :tungan

Jag har hört talas om FASTA metoden som jag själv tänker köra denna vecka, den går helt enkelt ut på att man INTE äter något alls utan BARA dricker!
( Det står ingen stans vad man får och inte får dricka:tummenupp )

Paser e du me?

Jag har hört talas om FASTA metoden som jag själv tänker köra denna vecka, den går helt enkelt ut på att man INTE äter något alls utan BARA dricker!
( Det står ingen stans vad man får och inte får dricka:tummenupp )

Paser e du me?

:nicka

Tror iofs att jag redan kört den metoden i snart 2 veckor :rolleyes:

Ketchup till fiskpinnar?! :zpy
Här blir det pasta med nån biff och champinjonsås.

Nu ligger du risigt till. :finger
Ketchup passar till väldigt många maträtt och speciellt till fiskpinnar.:fakta
Jag trodde inte den dagen skulle komma när jag fick lära dig nått om mat.:mattias
Vart är världen på väg.:va

Fasen vad fräckt en smajlis efter varje mening:yoparty

hellu

nån som kommer åka till å från honda mc center idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing