Brorsan hade ungefär samma tid (10.32) och klagar på en svidande känsla mellan skinkorna idag. Vad är den där Vätternrundan för nåt egentligen?![]()
![]()
Starkt jobbat!![]()
Det är ett lopp för folk med taskig självinsikt, som en polisman sa till mig efterloppet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brorsan hade ungefär samma tid (10.32) och klagar på en svidande känsla mellan skinkorna idag. Vad är den där Vätternrundan för nåt egentligen?![]()
![]()
Starkt jobbat!![]()
Jag ska inte ta fram min cykel mer i år iaf.. Nu får den stå parkerad tills Maj nästa år! Tog mig runt vättern på 10.31.33

På tv:n visades en dokumentär om invasionen av Irak
På tv:n visades en dokumentär om invasionen av Irak, och i soffan satt jag och halvsov i det av tv-ljuset upplysta vardagsrummet hemma hos min far. Plötsligt väcktes jag ur mitt slentrianmässiga tittande av ett oljud utanför fönstret. Vafalls!? Det var ett slagsmål som pågick där ute
...
På tv:n visades en dokumentär om invasionen av Irak, och i soffan satt jag och halvsov i det av tv-ljuset upplysta vardagsrummet hemma hos min far. Plötsligt väcktes jag ur mitt slentrianmässiga tittande av ett oljud utanför fönstret. Vafalls!? Det var ett slagsmål som pågick där ute![]()
En sån gullig hjältehistoria. Att dessa små luddtussar kan låta så mycket när de bråkar![]()

Bus-Bo har alltid nån liten välskriven historia till hands, jäkligt trevliga att läsa är dom med.![]()
Guten Morgen alle leute. Lite för regnit för mig för att ta hojen till jobbet, det fick bli att åka bil istället.
När det är sånt här väder skulle man ju kunna tro att midsommar är i antågande.

Om en vecka börjar det bara bli mörkare och mörkare och om sex veckor är semestern slut och då är det 1år tills nästa semester![]()

Det är den jue.
Om en vecka börjar det bara bli mörkare och mörkare och om sex veckor är semestern slut och då är det 1år tills nästa semester![]()
( förutom idag kanske...Må så vara!
Men dessa sex veckor skall vi fan imej åka hoj varje dag( förutom idag kanske...
)
På tv:n visades en dokumentär om invasionen av Irak, och i soffan satt jag och halvsov i det av tv-ljuset upplysta vardagsrummet hemma hos min far. Plötsligt väcktes jag ur mitt slentrianmässiga tittande av ett oljud utanför fönstret. Vafalls!? Det var ett slagsmål som pågick där ute![]()
Måndag
![]()
![]()
Aha
Det är då hoj vädret kommer tillbaka![]()

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller