CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
inte min...Thomas skrev:Ligger inte sport-600cc i f-klass 7?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inte min...Thomas skrev:Ligger inte sport-600cc i f-klass 7?
Höger hand? Taget!Mattias skrev:Samma fråga kan ju då ställas om VFR. För övrigt kör jag ifrån dig med ena handen på ryggen. Easy.
CorbenDallas skrev:Jupp, så går det när man kör om så tajt, då ger jag igen på forumet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
CorbenDallas skrev:inte min...
Goodstuff skrev:![]()
Det var den enda fula omkörningen jag gjorde på hela dagen, tror jag. Sorry.
Goodstuff skrev:Jag säger det igen. TRX 850!
AAAAAAja. jämfört med en GS500 är den ju onekligen en skönhet...gs500e skrev:Försökte vara fikänslig innan när jag inte talade om varför den föll från listan, men den är ju inte ett under av skönhet direkt...
![]()
gs500e skrev:Funderar på att skaffa en lite störra hoj till nästa säsong då min lilla 500 mest lämpar sig för buskörning i närområdet. Frågan är om jag letar efter en omöjlig mc då jag vill att den ska ha följande kvalifikationer:
1. Bekväm att åka långt och med passagerare och packning.
2. Sportig nog för att vara kul att dra ensam med på småvägarna.
3. Billig i inköp < 45.000 SEK
4. Inte klass 7, helst klass 5 men klass 6 kan väl gå.
Någon som har idéer på kandidater som uppfyller kraven?

berggren_martin skrev:Tycker att du hade lite mkt önskningar på en gång där. Min uppfyller alla utom möjligtvis försäkringsbiten. Men jag tycker ända du ska slå till på en sentida gixxer 1100. Finns 94: or till 98: or mellan 40 och 55 papp. Just det ja, försäkringen... ger 5k helår halvförsäkrat själv så det får la gå.
/Martin
Conrad skrev:Jag håller på vfr... Det motorljudet är värt att döda för att få höra!!![]()
Matin skrev:Suzuki V-Strom...enda som den faller på är att den kan vara svår att hitta för 45 000:- i o m att det är en ganska ny model. Annars låter den som den ultimata hojen för dina önskemål.
Den går dessutom att försäkra som offroad hos Bilsport & MC..vilket gör att man har en god chans att få en trivsam försäkringskostnad. (upp till 3000:- ca)
CorbenDallas skrev:AAAAAAja. jämfört med en GS500 är den ju onekligen en skönhet...![]()
gs500e skrev:Men om jag nu ändå ska byta upp mig så kan jag väl passa på att byta till något bättre _och_ finare.![]()
Conrad skrev:Jag håller på vfr... Det motorljudet är värt att döda för att få höra!!![]()
Matin skrev:Suzuki V-Strom...enda som den faller på är att den kan vara svår att hitta för 45 000:- i o m att det är en ganska ny model. Annars låter den som den ultimata hojen för dina önskemål.
Den går dessutom att försäkra som offroad hos Bilsport & MC..vilket gör att man har en god chans att få en trivsam försäkringskostnad. (upp till 3000:- ca)
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife