Tack för allt stöd
Tja alla.. happ.. vad säger man.. hemfärden gick ju fortare utan släp iaf
Minikmorran smsade över en del av inläggen som kom upp här. I Lördags kändes det rätt bra att läsa inläggen när vi stod i dyngsura skinnställ i ösregnet.
Tack för att ni håller koll!!!
I Fredags efter kursen på kinnekulle så tänkte vi ställa in hojarna i garaget där. Dock så blev det fullt så vi funderade hur vi skulle göra... Lämna dem låsta på banan eller ta med dem till hotellt.
Hotellets parkering var ju bevakad... ( sas det) så det blev till att ta med oss hojarna.
Hojarna låstes med styrlås, Skivbromslås samt kätting genom bakhjul och ram. Kärran låstes med kullås.
Lördag morgon. På väg till frukosten som ligger i huvudbyggnaden går vi förbi parkeringen och hmm fasen.. det finns ingen släpvagn kvar.. men bilen var ju kvar....
Funderade på att åka hem.. skita i allt.. Men jag och Twinsucker tyckte att då skulle ju allt vara bortkastat... Vi blev lovade att låna hojar från Catman här på forumet samt Matte (smc-instruktör sthlm).
Mycket tack till ER!

Utan er hade helgen varit total katastrof!!! Och ni som har får möjlighet bjud dem på en fika eller nått.
Ska jag vara ärlig nu så vet jag inte om jag skulle vilja ha tillbaka min hoj om efter att den blivi stulen.. Man vet ju aldrig hur den blivit våldtagen...
Men samtidigt... att hitta en ny -00 750 mitt i säsong med enbart 1200 mil på... hmm det blir nog svårt...
Jag hoppas allt löser sig snart.. ska ta och ringa försäkringsbolaget idag och se vad som händer....
//MVH S-O