Sporthojsinstruktörer bestulna

tyvärr, det är ju som gjort för detta
bara att hålla ett öga på SH så vet tjyven vilka som ska vart när med vilka hojar och vart dom bor då..
körde bil upp från gbg runt midnatt och såg inget skumt.

Duckie, bakis från födelsedagen? :tungan

Kahobe skrev:
Jag håller på och flyttar och har gjort samma reflektion betr släpet. Hur många parkerade, påkopplade släp är låsta???? 1% ?

Eftersom det inte är första gången som ett släp med hojar försvinner så har dom flesta släp & hoj varit väl låsta på banåkningar jag har varit på.

/

men blir man nå jävla less då :mad:

OT men...

Fattar inte, jag har en jävla skräpbil bryr mig föga om den men det retar mig ändå att nån jävla idiot "ritat" ett S över bagageluckan med en nyckel eller dyligt för det som jag retar mig på är att det kunde vart en bil jag var rädd om.

Last edited:
Twosaint skrev:
men blir man nå jävla less då :mad:

OT men...

Fattar inte, jag har en jävla skräpbil bryr mig föga om den men det retar mig ändå att nån jävla idiot "ritat" ett S över bagageluckan med en nyckel eller dyligt för det som jag retar mig på är att det kunde vart en bil jag var rädd om.

Faktiskt nästan samma sak med vår bil... men det är på motorhuven.. och visserligen bara ett streck... men ändå..
Vad är det som är så svårt med att hålla fingrarna i styr...?

Fy faan vad trist.
Var själv där på kursen under fredagen men fick bryta pga av ett olycksfall i familjen.

Är inte direkt förvånad över att det hände då alla bor på ett och samma hotell, ca 100 sporthojar stod där natten torsdag till fredag på släp, i skåpbilar eller normalt parkerade.
En guldgruva för idioterna som gör vårt liv surt :gnissla

En vakt borde nog varit lämpligt att ha dessa 3 dagar just för att hålla parkeringen under uppsikt nattetid!

Hoppas allt löser sig för er Sensei och Danny.

/Nitrous

Nitrous skrev:
En vakt borde nog varit lämpligt att ha dessa 3 dagar just för att hålla parkeringen under uppsikt nattetid!
/Nitrous

Ja.. synd att det inte fanns en sådan..

Tråkigt att höra att du fick lämna skaran.. hoppas att allt gått bra.
//Mirre

Det var verlkigen en dålig nyhet! :( Är ju hojlös själv för tllfället, men väntar dock på pengar från FB..
Lider med er grabbar och jag hoppas verkligen att ni får tillbaka hojjarna!

*Foxen* skrev:
Det var verlkigen en dålig nyhet! :( Är ju hojlös själv för tllfället, men väntar dock på pengar från FB..
Lider med er grabbar och jag hoppas verkligen att ni får tillbaka hojjarna!

Hoppas på att hojarna kommer tillbaka snart.. eller att utbetalningen sker omgående... :) (very troligt..)

Minimorran skrev:
Hoppas på att hojarna kommer tillbaka snart.. eller att utbetalningen sker omgående... :) (very troligt..)

jo, vi får hoppas på att det går undan så grabbarna slipper vänta! Själv är man snart inne på 3:e veckan utan hoj å pengar dock.. :3freak

*Foxen* skrev:
jo, vi får hoppas på att det går undan så grabbarna slipper vänta! Själv är man snart inne på 3:e veckan utan hoj å pengar dock.. :3freak
Låter inte så superkul... men det är väl bara att förbereda sig på det värsta scenariot:

Hojsäsongen är över... :(

(tror ju inte att det räcker med att sambon får låna min hoj...)

Minimorran skrev:
Låter inte så superkul... men det är väl bara att förbereda sig på det värsta scenariot:

Hojsäsongen är över... :(

(tror ju inte att det räcker med att sambon får låna min hoj...)

ajajaj... lät som om de blev ett riktigt rejält slag under bältet det där.. :( Jag håller verkligen tummarna för att det ska lösa sej på något sätt! :pannkyss

:tummenner :tummenner :tummenner
Fy fan vad värdelöst!

Hoppas verkligen de återfinns absolut snarast.
Man vågar ju nästan inte ha sporthoj längre. Nästan garanterat stulet om man lämnar den utan uppsikt på någon offentlig plats mer än ett par timmar!
HELT SJUKT!

Sensei av alla SH'are??? :va

Han som har över-bultat fast min R1'a här? MR Kättra-fast-hoj 2k5!

Mannen som gjort att det tar 25 minuter för mig att få bort alla bultningar, lås kättingar etc från hojen.

Skomakarens barn?

RoLLER skrev:
Sensei av alla SH'are??? :va

Han som har över-bultat fast min R1'a här? MR Kättra-fast-hoj 2k5!

Mannen som gjort att det tar 25 minuter för mig att få bort alla bultningar, lås kättingar etc från hojen.

Skomakarens barn?

Precis han....

Dessvärre kan det ta en liten stund innan pengar kommer från F-bolaget!
Återfinns inte hojen så är det oftast praxis att F-bolaget reglerar ärendet efter 30 dagar.
Återfinns hojen, ja det är nog sämre i er situation för då lär den stå på verkstad hela sommaren innan den lär hinna blir reparerad och återlämnad till Er!

Angående vilket Pensionat/Hotell så är det ju ingen hemlighet, bara att följa efter någon från banan. Alla bor vid vid Lundsbrunn Spa & Kurort (flashigt värre) :rolleyes:
Jag vet att många lämnade hojarna vid banan inlåsta i larmade garage på fredagen, men alla fick inte plats tyvärr :(

/Nitrous

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...