Ibland blir man trött.........
På att läsa inlägg med "Stämpeln"...Försvara sin sjuka ko in till dess sista andetag...
- Om samtliga här, och egentligen gäller det samtliga hojåkare, slutade försvara det som inte går att försvara...sitt beteende på hojen när nån annan ser det, då skulle vi inte ha den här debatten vare sig här eller i massmedia.
- Den som inte hela tiden har behov att visa för andra, ute i trafiken, hur duktig han är på att åka på bakhjulet, han drar ingen uppmärksamhet till sig.
- Den som inte hela tiden har behov att låta andra, inom tätbebyggt område, höra hur högt hans nyinköpta "slipon" kan låta, drar ingen uppmärksamhet till sig.
- Den som inte hela tiden har behov att visa andra, i tät trafik, hur fort han kan köra om mellan köerna, drar ingen uppmärksamhet till sig.
- Det är inte vår uppfattning om vad som är hög hastighet, eller farlig omkörning, eller dumdristigt beteende, utan hur andra uppfattar det.
Ta ett djupt andetag nu innan du kastar dig på tangentbordet.......
JAG kör alldeles för fort alldeles för ofta.........
JAG försöker att inte ta onödiga risker, men min avlidne far skulle säkert tycka annorlunda.
JAG har jobbat med många olika verksamheter fram till nu...och lärt mig en hel del om hur man vinner förtroenden...och hur man manipulerar människor.
JAG tror inte att SMC kan uttrycka sig som jag har gjort...dom måste nämligen skapa ett förtroende hos såna som har MAKTEN att ta ifrån oss det roligaste vi vet.
JAG har lite erfarenhet......har varit med om det här förr.....då las det till och med en motion om att "Förbjuda 125cc"....fler som kommer ihåg...
KentW Mckort sen 1966..och åkt hoj i princip sen dess.